Mega show Breda 2017-2018

Luuk22

VWC lid
Ik trof dit filmpje aan op 't net:

https://vimeo.com/249308374

Wat een moddervette show. Kneiter veel top cakes in grote hoeveelheden.

Zag 'm hier nog niet voorbij komen. Weet iemand toevallig of je een video op vimeo ook direct op het forum kan afspelen?

heel vet ! allemaal legaal ?

Want die eerste salute waaier (1:41) en die latere gingen erg had , welke waren dat ?

Dikke show hoor! Ik had een paar dingen misschien net iets anders ingedeeld, maargoed achteraf aan de hand van een film is dat ook veel makkelijk gezegd dan wanneer je vooraf enkel je show op papier en in je hoofd hebt

Complimenten!

Die salute waaier op het eind is green titanium salute van piromax denk ik (pxb2424) en niet legaal net als die tail waaier dat niet is denk ik. Weet iemand wat dat laatste salvo met witte blinker is? En dat allereerste ding wat na 2 minuten nog staat te schieten met dat hummerachtige geluid?

Een kennis was daar van de partij, ik zal eens kijken of er een schietlijst aanwezig is.

Hoi Luuk22, heb je inmiddels al een schietlijst van deze geweldige show kunnen achterhalen? Ik zie een aantal bekende toppers voorbij komen, maar ik herken zeker niet alle cakes en ben dus erg benieuwd.

De finale bestaat uit 2 x Titanium Green van Piromax ( categorie 3 ) en uit ( een aantal ? ) Gold comet to Color van Cafferata.

De finale bestaat uit 2 x Titanium Green van Piromax ( categorie 3 ) .

Ja dat vermoeden had ik al. Eigenlijk gaat het mij meer om de Nederlandse producten uit de show. Vind het daarnaast altijd interessant om schietlijsten (hoeveelheden, combinaties etc.) te bekijken.

Back
Bovenaan