[Freakactie 2018] Rowy Vuurwerk Almere

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha... ja de "one loud cloud" schiet in één keer leeg :wink:

Ik heb nog wel een verzoek, namelijk de "Ruthless (connected)". Deze was erg goed bevallen afgelopen nieuwjaar. Daarnaast was de "White Red Rebel" en de "Distraxion" ook heel vet. Eigenlijk was alles van Volt was goed :bonk:

Eerder werd al geopperd om de "1.2 inch Volt Flowerbeds (Connected)" los te verkopen. Ik zou ze wel alle drie willen, maar vind de gratis Detonation Box niet zo aantrekkelijk.
Ik ben sinds afgelopen nieuwjaar wel erg verwend geraakt met de connected boxen! Heel erg fijn!
Dus hopelijk (zoals je al aangaf) komt er nog een andere leuke actie. Misschien dan met een gratis "Noise Kick", "Gold Brutality", "Rave" en/of een andere leuke volt box :wink:.

De one loud cloud wil ik nog wel, mocht je er nog een paar te pakken krijgen... erg leuke dingen!

Ik stuur je anders nog wel even een private massage als ik weet wat ik wil! Heb momenteel te veel op mijn wish list en de nieuwe collectie is er nog niet eens :)

Vast bedankt!
Wouter

Er komt vd week een aantal volle kartonnen One Loud Cloud :)

Op vele verzoek hebben wij de 1.2" Volt Connected boxen nu ook in de Earlybird gezet en de White Red Rebel.
Helaas zijn er niet veel van deze, OP=OP

White Red Rebel
1.2" Titanium Brocade 2 Blue
1.2" Spinnerz 2 Colorz
1.2" Glitter 2 Willow Colorz

Ze zijn nog op voorraad, ik ben alleen ff aan het afwachten ;)

Dus er komen nog EVO dingen in de store? Goed dat ik dat afgewacht heb dan.
Komt de Wolff Jackhammer ook in de store of heb je daar geen enkele meer van op voorraad?

En de prijzen van enkele artikelen, zullen die nog scherper worden? Bij enkele andere winkels is de prijs wel wat scherper namelijk. Maar ik kan mij ook voorstellen dat jij niet alles voor die prijs mee kan geven, het is dan ook maar een vraag.

Zo vet die mega pangu box! Gelijk maar mijn eerste bestelling geplaatst samen met de rave, White red rebel en de laatste unique pyroshow. Dat gaat weer een feestje worden volgend jaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan