ze zijn al uitverkocht![]()
Erg jammer! Had er vorige week zelfs nog voor gemaild

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ze zijn al uitverkocht![]()
Ik zit ook te wachten op de Tsunami. Wat een geweldige dingen zijn dat!![]()
Haha... ja de "one loud cloud" schiet in één keer leeg
Ik heb nog wel een verzoek, namelijk de "Ruthless (connected)". Deze was erg goed bevallen afgelopen nieuwjaar. Daarnaast was de "White Red Rebel" en de "Distraxion" ook heel vet. Eigenlijk was alles van Volt was goed
Eerder werd al geopperd om de "1.2 inch Volt Flowerbeds (Connected)" los te verkopen. Ik zou ze wel alle drie willen, maar vind de gratis Detonation Box niet zo aantrekkelijk.
Ik ben sinds afgelopen nieuwjaar wel erg verwend geraakt met de connected boxen! Heel erg fijn!
Dus hopelijk (zoals je al aangaf) komt er nog een andere leuke actie. Misschien dan met een gratis "Noise Kick", "Gold Brutality", "Rave" en/of een andere leuke volt box.
De one loud cloud wil ik nog wel, mocht je er nog een paar te pakken krijgen... erg leuke dingen!
Ik stuur je anders nog wel even een private massage als ik weet wat ik wil! Heb momenteel te veel op mijn wish list en de nieuwe collectie is er nog niet eens
Vast bedankt!
Wouter
Er komt vd week een aantal volle kartonnen One Loud Cloud![]()
Nice!
Komt hij gewoon op de website?
Zie ook de White Red Rebel op je site. Heerlijke pot! Die ga ik zeker nog bestellen.
heb ook nog een paar One Loud Clouds kunnen krijgen, deze staan nu weer online
Komen ze ook nog in een karton actie, waarvan de prijs nog scherper is? .... Of is het nu of nooit?
Ze zijn nog op voorraad, ik ben alleen ff aan het afwachten![]()
we gaan later even kijken wat er mogelijk is
Zojuist even een aantal Ruthless Fan boxen toegevoegd![]()
We hebben een paar Mega Pangu Boxen 1 kunnen krijgen, wees er snel bij want OP=OP !!!
Beperkt leverbaar....
We hebben een paar Mega Pangu Boxen 1 kunnen krijgen, wees er snel bij want OP=OP !!!
Beperkt leverbaar....
Zo vet die mega pangu box! Gelijk maar mijn eerste bestelling geplaatst samen met de rave, White red rebel en de laatste unique pyroshow. Dat gaat weer een feestje worden volgend jaar!