Alle freakshop websites die open zijn zie je via de hoofdpagina van het forum onder Vuurwerkwinkel Acties 2018. Nu bestellen en betalen. Einde van het jaar ophalen.
*Nu bestellen en MINDERbetalen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Alle freakshop websites die open zijn zie je via de hoofdpagina van het forum onder Vuurwerkwinkel Acties 2018. Nu bestellen en betalen. Einde van het jaar ophalen.
Nog een maandje en de freakacties in mijn omgeving gaan ook weer beginnen.
Op de lijst staat nog niet veel maar ik ga dit jaar sowieso voor een karton singleshots, maakt niet zoveel uit welke als ze maar goedkoop zijn.
Niet iets meer willen betalen voor kwaliteit? Lijkt mij dat het je niet alleen gaat om het lontje aansteken toch? Dan kan je net zo goed een karton kanonslagen kopen![]()
Vandaag besteld bij Gerrit in Ljouwerd:
Mega pangu box 1
Mega pangu box 2
Mayhem EVO
Golden age EVO
Badass box mania
Rebellious rocker box mania
Kleine aanvulling:
Rambam 2.0 EVO
Visions of ecstacy EVO
Serenity EVO,
Crashbox rubro
Templarbox mania
Jesus wat een prijzen! Absurd, kan dus nog altijd gekker! Heb mijn vuurwerk al bij 3 winkels besteld, maar houd deze in de gaten voor volgend jaar! Geweldig!
Eerste kleine bestelling gedaan.
1.0 massive blinkerz
1.0 finale colorz
Transbomer
Crashbox
Valk Double Star
Ik zat te zoeken naar dit topic, deze hoort toch in het countdown gedeelte?
Kan er inderdaad in, maar het countdown gedeelte zal over 2 weken sluiten. En aangezien er erg veel door het jaar heen besteld wordt is hij hier beter op zn plek zodat het gehele jaar door gepost kan worden.