[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen is het zover! :D

We openen morgen met RAM prijzen in Haulerwijk!
Boek alvast maar het spaargeld over naar de lopende rekening! Deze aanbiedingen wil je niet missen! :D

fd449ad979e367a60f041799bf691764.png

Afgelopen jaar weer super tevreden met Vuurwerk Outlet! Vragen worden snel beantwoord en met afhalen goed geholpen! :)

Morgen de hele dag F5'en tot de webshop online komt :p

Nou ik zou de webshop nog even dicht houden tot dat Megavuurwerkfreaks.nl uitverkocht is.
Het zou vast moeilijk worden om tegen de prijzen van gerrit op te boxen.

Nou ik zou de webshop nog even dicht houden tot dat Megavuurwerkfreaks.nl uitverkocht is.

Denk niet dat die uitverkocht raakt op korte termijn dat was vorig jaar namelijk ook niet zo.

Vergis je niet in vuurwerkoutlet, die kunnen en gaan waarschijnlijk echt wel met bepaalde producten onder Gerrit zijn prijzen door

Ze hoeven ook niet met elke box tegen de prijzen van Gerrit op te boxen.. Voor mij was het de moeite waard om (vanuit Enschede)op de terugweg vanuit Leeuwarden 8 doosjes in Groningen op te pikken:wink:

met rubro producten is de vuurwerkoutlet goekoper.
eerder dit jaar was de Event 6 Elements 100 euro bij de outlet.

ach boeien wie goedkoper is... de ene keer die en de andere keer de ander.
Wat ik wel mooi vind is dat leeuwarden en haulerwijk op een bepaalde manier wel op mijn route passen. Dus ik ga het zeker goed bekijken wat er aangeboden wordt.
Laat maar komen
greetzzz

Gezonde concurrentie. Ik ga er even van uit dat beiden winkels profiteren van elkaar. Ik ben benieuwd waarmee Vuurwerk Outlet dit jaar kan stunten. De lat is in ieder geval hoog gelegd.

En mijn bankrekening is alweer geplunderd dus je bent ook te laat haha.

Mijn rekening is vorig jaar al geplunderd door de Vuurwerk Outlet, maar mooie aanbiedingen kan ik natuurlijk niet laten lopen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan