Na het filmen van alles!

maasster

VWC lid
Yoooo Pyro's....

Op het moment dat jullie gefilmd hebben en het willen bewerken en eventueel online willen zetten of wat dan ook welk programma gebruiken jullie hiervoor en waarom gebruik je dit programma?

Waarom ik dit vraag omdat er steeds meer vraag komt waarom ik niks online gooi maar ik wel iemand ben als ik het doe er voor de volle 100% voorga en ook alles perfect wil hebben geen half werk, er is natuurlijk maar 1 eerste indruk.

Ik hoor het graag!

Ciaoooooooo

Ik gebruikte toen ik nog filmpjes bewerkte Sony Vegas. Waarom : omdat hij gebruiksvriendelijk is met mega veel mogelijkheden.

Ik gebruik gewoon heel simpel moviemaker! Gewoon omdat ik niets anders heb! Is mss antiek en saai voor de meeste hier, maar met een beetje creativiteit, kan je toch iets leuks in elkaar knutselen!

Film alles met mijn Galaxy S7 en doe daar ook het ''bewerken'' op.
Gebruik de Power Director app voor Android, en daar kan ik voor wat ik er mee wil, makkelijk video's mee maken.
Zie onderstaand filmpje :)

Ik gebruik altijd premiere pro, maar er zijn voldoende alternatieven. In welke resolutie heb je gefilmd?

Perfect Thnx voor de tips! Er wordt gefilmd met verschillende apparaten dit omdat de groep uit meer man bestaat, echter is het de bedoeling om vooral te filmen met de JCV GZ-R435.

Jullie kunnen de filmpjes zien op instagram PyrosDH. Ook het youtube kanaal zal vanaf volgende maand gevuld gaan worden!

Back
Bovenaan