Fading stars

plus kooi he ;) heb liever de precieze gewicht dan 0.5 kg er te veel overheen te zitten he!
vergeet niet dat de woningbouw je ook bij +25 kg het huis uit kan zetten .
liever het zekere voor het onzekere .

Gr Erik

Als je zo bang bent kun je ook een gedeelte in je auto laten staan.

helaas geen karton uitgeleverd ... maar 2 van deze schatjes toch gekregen .
Kijk er naar uit en volgend jaar karton bestellen zo dat ik er zeker van ben !

Hele fijne foto Jantjebeton, thnx. Heb hem zelf ook, erg benieuw hoe hij in het echt is, maar de verhalen en filmpjes zijn uiterst positief.

Echt een hele mooie cake, komt volgend jaar gegarandeerd weer in het assortiment. Sluit me bij Beastmode aan helemaal niks veranderen aan deze cake

Marcel zou je een cakebox van deze cake kunnen maken met bijv whitte strobe cake A Colorful city Pangu fireworks en goud( pixie dust willow ) 3 keer 19 schots ?
Man man man wat was dit echt liefde ! bedankt voor een glimlach en namens 150 mensen ook dit was samen met Colorful city de toppers volgend hun !

Al had ik de sterren dikker verwacht, een heel mooie multicolour cake :thumbup: sprong er alleen in het andere geweld van het moment niet uit. Standalone op een rustiger moment beter te genieten, me guess :D

Echt een geweldig mooie cake, kleuren zijn echt om van te genieten. Hopelijk aankomende jaarwisseling er weer bij.

Bij mij had ie er zin in, schoot zich in +/- 13 seconden leeg. Had hem liever iets rustiger gezien om wat meer van de kleuren te genieten maar alsnog een prachtcake.

Back
Bovenaan