sprinkhaan
VWC lid
Vandaag goed geholpen, ondanks dat het systeem een "hick up" had en het wat stroever liep.
Vervanger voor de zahna replica genomen, anniversary box.
Wagen stond in berkel, duurde een half uurtje maar mocht ook ruilen . Top geregeld.
Voor mij zo weer volgens jaar.
Iets voor 19.00 binnen en 19.45 weer rijden.
Wel viel me op dat een dezelfde klacht naar voren kwam die ik al vaker hoorde.
il en t en speciaal bevoegde inspecteurs zijn echt op jacht.
RvH had al een boete van 15.000 te pakken.
Ik denk dat men nu aan het doordraven is, de regels zijn al belachelijk streng en nu gaan we ook nog lekker pesten en op heksen jacht........ bij breda riep men al dat ze echt bewust hun best deden om ze een boete aan te smeren.
Als men wil dat we met onze tengels van illegaal af willen blijven moet men wel beseffen dat hoe meer verkooppunten de brui er aan geven ,door dit gezeik, er steeds meer marktruimte komt voor de "vuurwerkmafia" , waar ligt het belang ?
Vervanger voor de zahna replica genomen, anniversary box.
Wagen stond in berkel, duurde een half uurtje maar mocht ook ruilen . Top geregeld.
Voor mij zo weer volgens jaar.
Iets voor 19.00 binnen en 19.45 weer rijden.
Wel viel me op dat een dezelfde klacht naar voren kwam die ik al vaker hoorde.
il en t en speciaal bevoegde inspecteurs zijn echt op jacht.
RvH had al een boete van 15.000 te pakken.
Ik denk dat men nu aan het doordraven is, de regels zijn al belachelijk streng en nu gaan we ook nog lekker pesten en op heksen jacht........ bij breda riep men al dat ze echt bewust hun best deden om ze een boete aan te smeren.
Als men wil dat we met onze tengels van illegaal af willen blijven moet men wel beseffen dat hoe meer verkooppunten de brui er aan geven ,door dit gezeik, er steeds meer marktruimte komt voor de "vuurwerkmafia" , waar ligt het belang ?