Serenity [Box]

Bedankt Pyromaniac voor je antwoord. Zou liever zien dat de winkels de verpakking ongemoeid laten.

Alleen de doos zit er gruwelijk vet uit, dit word echt genieten. Moet ze vandaag nog uit de kooi halen en de cakes aan elkaar knopen. Door de afkeur van de 3x heaven dit monster nu twee keer:). Ga er 1 schieten in combinatie met snowstorm en rambam 2.0, als dat nog geen spektakel geeft weet ik het ook niet meer

Hele mooie doos inderdaad. Vind die van de Winter Night trouwens ook prachtig om te zien.
Evolution is lekker bezig :)

2017-12-28 19.51.48.jpg
2017-12-28 19.53.11.jpg

Meer mensen waarvan hij nog niet is doorgelont en in de verkeerde volgorde staat?
Mijne stond andersom in de doos, D,C,B,A. Hierdoor zaten de lontjes niet goed bij elkaar en is ook niet doorgelont.
Kijk het dus even na voor de zekerheid.

100% zeker NIET. Evolution Heeft (dit jaar nog) geen compound. Andersom zetten en de lonten zitten precies goed.

deze is geen compound
met compound gaat evolution ons volgend jaar verrassen als we marcel mogen geloven , maar daar heb ik het volste vertrouwen in

Wow niet normaal wat een gruwelijke bak. Kon me niet meer bedwingen heb er om 18 uur 1 geschoten. Super burst, grote boeketten en wat een prachtige effecten. Marchel graag nog meer boxen in deze lijn. Grote kanshebber voor cakebox van het jaar. Gaat deze worden of de snowstorm die ook ongelofelijk was

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan