Neon Knights

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 1418
Artikelnaam: Neon Knights
Bruto Gewicht: 810 gram
Netto kruitgewicht: 131 gram
Aantal schoten: 2x 16 schoten
Effectomschrijving: Firestar biedt jou de allerbeste 2 halen 1 betalen deals! Deze 16 shots toppers mogen niet ontbreken in jouw collectie.
Max. tube diameter: 20MM
Kartoneenheid: 16/1
Adviesprijs: €24,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1218_geisha_neon_knights_vuurwerkmania_copy.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mwo ik vind dit eigenlijk al geen budget cake meer .
Maar je krijgt wel veel voor weinig .
valt zeker niks op aan te merken nee

Ik moet zeggen dat deze potjes toch wel mooo waren hoor. Mooie grote boeketten met idem tempo. Van de potten van Firestar de enige waar ik tevreden over was. Ook goed verzwaard in vergelijking met bijvoorbeeld the hypercubes.

Vind die niet heel sterk overkomen moet ik zeggen. Vind de effecten erg slap, tijdsduur is erg kort en vind de prijs door deze dingen ook te hoog.

Moet wel even vermelden dat deze doorschoot, Wesley. De andere die ik had schoot netjes 1 voor 1, zoals die hoorde. En de effecten vallen best mee, als je het terugrekent naar €12,50 per cake.

Gister live gezien.
Erg slappe hap. Geen aanrader :no: Boeketten ploffen zachtjes, zijn zeer klein, en de crackling maakt weinig geluid. Zeker geen 25 euro waard (per twee).

De neon knight en was een prima ding. Ook hier in de freak erg goede prijs/kwaliteit verhouding en worden per 2 verkocht. Best wat schoten, redelijke burst maar niet echt gevulde boeketten. Verrast toch elke keer wat ze uit zo'n klein potje krijgen. Volgens mij heeft hij dit jaar uit deze serie weer wat gehaald. Opzich prima voor erbij, maar de adviesprijs is te hoog in mijn ogen inderdaad.

Back
Bovenaan