Nachtbrakerstopic 29-30 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik herken dat wel. Qua budget ook. Nu echt heel veel minder uitgegeven. Alsnog het het gevoel dat ik veel te veel heb en waarschijnlijk sta ik morgen weer in een winkel.

Geeft een dubbel gevoel, dat wel. Maar inderdaad morgen weer lekker naar een winkel. Ik vermaak me wel. Veel klein spul dit jaar en goede fonteinen, om 6, 9 en 12 lekker los met cakes.

Welke dozen zijn dat? die mega colorful blink thunder en Blue gold spectacle. nooit van gehoord :shocked:

Zijn van Rubro, speciaal gemaakt voor de winkel waar ik kom. 18 verschillende Rubro boxen die ze alleen bij die winkel hebben. Heb ze op een demo gezien en ze zijn godvers mooi:cool:

Gelukkig al m´n spulletjes al de 28e gehaald. Dit jaar er voor gekozen om een heel stuk minder te halen door de stress die ik elk jaar ervaar en met als hoogte punt vorig jaar. Door de extreem lage prijzen bij Megavuurwerk veel te veel gekocht, wat op papier wel mee leek te vallen maar in het echt dus niet. Dan ben je al volledig legaal bezig, maar dan voelt het alsnog niet lekker als je ruim over de 25KG heen gaat. Ik had mezelf gelijk voorgenomen om dit jaar veel minder te halen en heb dat dus nu ook gelukkig gedaan. En wat denk je, totaal geen stress. Echt heerlijk zo, dan kan je tenminste normaal genieten van je vuurwerk in plaats van de instelling van ´het moet op´.

Die extra dag voelt trouwens ook echt relaxt aan! Scheelt echt veel met normaal. Dan kan je zonder stress ook een beetje doorlonten enzo.

100 uur werkstraf...wat een hel lijkt me dat..

Valt reuze mee. Ik moest 100 uur werken bij een kringloopwinkel. Heb daar 1 dag in de week als bijrijder gewerkt en 1 dag in de week de zooi aangenomen die mensen komen brengen. Heb me prima vermaakt daar. Dat je er geen geld voor krijgt? De bekende blaren..

Gelukkig al m´n spulletjes al de 28e gehaald. Dit jaar er voor gekozen om een heel stuk minder te halen door de stress die ik elk jaar ervaar en met als hoogte punt vorig jaar. Door de extreem lage prijzen bij Megavuurwerk veel te veel gekocht, wat op papier wel mee leek te vallen maar in het echt dus niet. Dan ben je al volledig legaal bezig, maar dan voelt het alsnog niet lekker als je ruim over de 25KG heen gaat. Ik had mezelf gelijk voorgenomen om dit jaar veel minder te halen en heb dat dus nu ook gelukkig gedaan. En wat denk je, totaal geen stress. Echt heerlijk zo, dan kan je tenminste normaal genieten van je vuurwerk in plaats van de instelling van ´het moet op´.

Die extra dag voelt trouwens ook echt relaxt aan! Scheelt echt veel met normaal. Dan kan je zonder stress ook een beetje doorlonten enzo.

Die vervloekte kruitstress. :D

Het lijkt hier wel alsof mensen in de war zijn met de datum :p Er blijven maar cakes geschoten worden, net zelfs een (volgens mij en ongeveer) 100 sh box gezien 3 a 4 straten verderop.

Die vervloekte kruitstress. :D

Haha inderdaad, maar hoort er natuurlijk wel bij. Wel grappig dat je dat elk jaar toch wel weer ervaart, die kruitstress. De dagen voelen anders aan en lijken ook langer te duren. En dat bouwt zich dan op tot dé dag van het jaar, waarna je een dag later je weer depressief voelt dat alles weer voorbij is. En toch kijk je naar dat hele proces weer een jaar uit.

Dubbel zuur dus:frusty:

Ik heb even hulp nodig bij het maken van mijn showtje maar kan dat topic niet meer vinden? Iemand linkje?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan