Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik herken dat wel. Qua budget ook. Nu echt heel veel minder uitgegeven. Alsnog het het gevoel dat ik veel te veel heb en waarschijnlijk sta ik morgen weer in een winkel.
Beide zuur...daders gepakt?
Welke dozen zijn dat? die mega colorful blink thunder en Blue gold spectacle. nooit van gehoord![]()
Heel zuur. Had een vermoeden en gelukkig geen "vrienden" van me. Heb dat gelaten voor wat het is. Uiteindelijk 100 uur gearbeitet dus goed weg gekomen met een 160 kg vondst.
100 uur werkstraf...wat een hel lijkt me dat..
Gelukkig al m´n spulletjes al de 28e gehaald. Dit jaar er voor gekozen om een heel stuk minder te halen door de stress die ik elk jaar ervaar en met als hoogte punt vorig jaar. Door de extreem lage prijzen bij Megavuurwerk veel te veel gekocht, wat op papier wel mee leek te vallen maar in het echt dus niet. Dan ben je al volledig legaal bezig, maar dan voelt het alsnog niet lekker als je ruim over de 25KG heen gaat. Ik had mezelf gelijk voorgenomen om dit jaar veel minder te halen en heb dat dus nu ook gelukkig gedaan. En wat denk je, totaal geen stress. Echt heerlijk zo, dan kan je tenminste normaal genieten van je vuurwerk in plaats van de instelling van ´het moet op´.
Die extra dag voelt trouwens ook echt relaxt aan! Scheelt echt veel met normaal. Dan kan je zonder stress ook een beetje doorlonten enzo.
Die vervloekte kruitstress.![]()
waarna je een dag later je weer depressief voelt dat alles weer voorbij is.
Nice! Ben benieuwd naar de Scala serie van Funke.
2 cakies?
xD
op tafel wel. de rest breek me de bek niet open. 19 kooien verwijderd gisterenvond![]()
Heel zuur. Had een vermoeden en gelukkig geen "vrienden" van me. Heb dat gelaten voor wat het is. Uiteindelijk 100 uur gearbeitet dus goed weg gekomen met een 160 kg vondst.
Ben je nou gepakt door de Politie of is het van je gestolen?