zinkkie
VWC lid
Als ze maar niet adressen gaan opvragen bij de reguliere verkooppunten van iedereen die meer dan 25KG besteld heeft en daar dan op bezoek gaan...
Beter breng je ze niet op ideeën

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als ze maar niet adressen gaan opvragen bij de reguliere verkooppunten van iedereen die meer dan 25KG besteld heeft en daar dan op bezoek gaan...
Ben hier alleen maar blij mee, hoe minder illegaal spul hoe rustiger de jaarwisseling en de periode daar omheen is, dan hebben de mensen van het antikamp misschien eindelijk door dat de problemen komen door illegaal vuurwerk.
de problemen komen niet alleen maar door "illigaal" vuurwerk
dat is een beetje te kortzichtig
Tijd voor tegenactie. Alle agenten die aan de deur komen mooi op camera vastleggen en op internet zetten. Vergeet niet dat deze agenten naast hun functie ook een normale burger zijn. Zullen ze vast niet prettig vinden om opgenomen te worden.
Agenten doen ook maar hun werk? Ik weet niet of je dat filmpje gisteren had
gezien van de NOS dat ze langs een ventje gaan en vervolgens naar z'n opa. Als je dat dat domme wijf van de politie hoort praten dan begint m'n bloed te koken. Die opa is trouwens echt een held! Hij ziet het tenminste waar het op staat, in plaats van dat er angst in z'n oren wordt gesist. Alleen de anti's krijgen steeds een podium, maar als je dan alle reacties leest op Facebook dan zie je dat de werkelijke meerderheid van de mensen het gewoon achterlijk vind.
Tja, agenten doen ook maar hun werkTegenactie is prima maar dit slaat nergens op...
Ja en daar hoort liegen en angst zaaien ook bij of niet? Hoe veel commissarissen of zelf hoofdcommissarissen zijn er wel niet voor de camera verschenen om te liegen over vuurwerk? Ik maak me eerder zorgen om de politie instelling dan het vuurwerk dat rondgaat. Als er mensen met hoge functies binnen deze instelling idiote vergelijkingen kunnen trekken tussen vuurwerk en explosieven dan is er zwaar iets mis.
''Nitraat kan een huis opblazen...''
En dan dienen zulke verstandsloze mensen de openbare orde te handhaven?
Ik bedoel niet die piefen die op tv verschijnen maar de dienders die zonder camera het vuile werk mogen opknappen....
Degene die meer als 25kg consu hebben zijn net zo slecht als mensen die iligaal vuurwerk hebben. Vindt t altijd zo hypocriet die mensen die een haat naar iligaal vuurwerk hebben en zelf voor veel meer dan 25kg consu hebben. Tijd dat ze die ook eens aanpakken diegene die altijd over iligaal lopen te zwetsen en die voor een fortuin aan consu hebben liggen. Ik ben ook niet heilig hoor. Maar heb al bezoek gehadmaar je snapt vast wel wat ik bedoel. Gun niemand om gepakt te worden
![]()
Ga eens normal praten man, die mensen doen gewoon hun werk. Je weet prima wie er fout zit.
Hoop echt dat je een bannetje krijgt want die houding van jou hier is echt storend.