Grand Crown

Deze was mij nog niet opgevallen en als hij ook zo goed is op een winkeliersdemo dan......

HEBBUH :cool:

Oh wauw! Verassende combinatie die ik wel eens eerder gecombineerd heb zien worden (Jewel in the Crown van Broekhoff Vuurwerk) waarbij die toen al goed uit de verf kwam. Dit product is misschien nog wel net even wat spectaculairder! Effectgrootte van de gouden boeketten lijkt mij wel de max van wat je in Nederland kan verwachten! De falling leaves zijn daarbij een mooie toevoeging die het net wat sierlijker maken. Op het beeld afgaande zal dit echt wel een topper kunnen worden. Prijs daar buiten gelaten natuurlijk, maar daar valt bij de meeste winkels vast wel wat aan te doen in de voorverkoop.

Deze gezien toen die een straat verder werd afgestoken. Hele herkenbare cake, maar had wat meer verwacht van de boeketgrootte. De falling leaves branden echt goed lang.

Die van mij schoot in 1x leeg, beetje jammer voor een cake met zo'n prijs. Lijkt toch iets fout gegaan te zijn in de fabriek, snellont ipv normale visco ofzo.

Back
Bovenaan