Vuurwerk Outlet Vierhuizen

Heb bijna alleen maar evo... haulerwijk btw weet niet of dat een andere eigenaar heeft?

Krijg beetje stijve nek van de 2017 items haha.

Heb bijna alleen maar evo... haulerwijk btw weet niet of dat een andere eigenaar heeft?

Krijg beetje stijve nek van de 2017 items haha.

De 5 Outlet winkels hebben dezelfde eigenaar, maar in elke zaak staan weer andere mensen uiteraard :wink:

We hebben van een aantal producten alleen 2016 of 2017 versie. Dus ligt eraan welk product :wink:

De Sick Six van Rubro schijnt afgekeurd te zijn.

Voor de mensen die deze bij ons in Vierhuizen hebben besteld hebben we goed nieuws! Wij hebben de 2016 versie voldoende op voorraad om alle orders uit te leveren!!

Na de afgelopen twee jaren m'n vuurwerk af te hebben gehaald uit VuurwerkoutletGroningen, maar het mij daar toch iéts te druk werd, hier maar een keer kijken. Ben erg benieuwd en kan niet wachten!

Let op! Door de drukte zullen wij de komende dagen hier niet te vinden zijn!

Mochten er vragen zijn zijn wij telefonisch te bereiken.

Tot in de winkel :)

Vanmorgen toch eindelijk het vuurwerk ophalen... Makkelijk te bereiken en heel leuk om te zien hoe zo'n boerderij is omgebouwd tot vuurwerkwinkel.

Laatst bewerkt:
Bij mij ontbraken ook paar dingen, meteen meegekregen. Maar bij thuiskomst kwam ik erachter dat er toch meer ontbrak.
Beetje jammer.

Erg jammer om te lezen dat er in de drukte fouten zijn gemaakt! Zouden jullie een berichtje willen sturen wat er fout is gegaan?

Helaas hadden wij net als de rest van Nederland last van een aantal artikelen die nog niet binnen zijn.

En hoe krijg je contact met haulerwijk dan?krijg daar de voicemail namelijk.
want daar gaat helaas(door de drukte?)ook niet helemaal foutloos..
Erg jammer om te lezen dat er in de drukte fouten zijn gemaakt! Zouden jullie een berichtje willen sturen wat er fout is gegaan?

Helaas hadden wij net als de rest van Nederland last van een aantal artikelen die nog niet binnen zijn.

En hoe krijg je contact met haulerwijk dan?krijg daar de voicemail namelijk.
want daar gaat helaas(door de drukte?)ook niet helemaal foutloos..

Had vanochtend ook naar Haulerwijk gebeld, toen kreeg ik ook voicemail. Maar later in de middag werd ik toch netjes terug gebeld ;)

Heb bericht gestuurd. Zou nog wel graag mijn spullen willen hebben.

Vandaag nog mooi mijn ultimate mythologie opgehaald. Blij dat ik gister niet voor een vervanger heb gekozen, geduld loont!

Mooie locatie, winkel beetje klein. Was hier niet te druk, beetje jammer dat ik transbomber had besteld en niet "de transbomber" volgend jaar toch maar een andere winkel proberen. Wel aardig personeel btw.

Mooie locatie, winkel beetje klein. Was hier niet te druk, beetje jammer dat ik transbomber had besteld en niet "de transbomber" volgend jaar toch maar een andere winkel proberen. Wel aardig personeel btw.

Je vindt het jammer dat je Transbomber hebt gekregen i.p.v. De transbomber? Zou graag met je ruilen :D

Back
Bovenaan