Wat doe jij na Oud en Nieuw ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na Oud en Nieuw verandert er voor mij niets. Verder gaan met waar we mee bezig waren. Onze passie. 365 dagen lang. Dag in dag uit op de fora.

Zelfde als de afgelopen 11 jaar, weer het hele jaar dagelijks te vinden. Straks in januari de eerste bezoeken alweer of in te plannen. In maart staat Fallas alweer op de planning. Daarna zullen de showtjes weer beginnen en dan gaan we alweer richting de demo's van de importeurs.
Hopelijk zullen er weer velen blijven plakken aankomend jaar zodat we er weer een fantastisch jaar van kunnen maken met zijn allen.

Haha, maar bij jou is het anders he? Jij en en de meeste andere moderators blijven door jullie werk een groter deel van het jaar de feeling houden die erbij hoort. Onder meer door de bezoeken aan importeurs.

Haha, maar bij jou is het anders he? Jij en en de meeste andere moderators blijven door jullie werk een groter deel van het jaar de feeling houden die erbij hoort. Onder meer door de bezoeken aan importeurs.

Tuurlijk helpt dat mee, maar ook zonder die bezoeken zou ik hier elke dag te vinden zijn. En gelukkig is het nog steeds geen werk voor ons maar pure hobby.

gewoon lekker heel het jaar op het forum en volgend jaar zeker gezien de ontwikkelingen die misschien gaan gebeuren

Dan kruip ik mijn hol weer in om er vervolgens, ergens in het voorjaar weer uit te komen. De eerste 3/4 maanden na december zijn sowieso niks voor mij.Kijk wel af en toe op het forum hoor:D

Na oudjaar gewoon af en toe een kijkje nemen (3x per week) Verder ben ik niet zo'n prater.. De rest in mijn leven gaat gewoon zijn gangetje.

Zal in januari nog wel elke dag te vinden zijn hier :) Om vervolgens zodra de 1e freak-bestelling de deur uit is, een pauze in te lasten tot ongeveer juli/augustus. Kijk af en toe wel om even de actie-topics in de gaten te houden.
En gelukkig heb ik nog zat andere hobbies :wink: beetje voetballen, in februari nog carnaval, in mei nog een citytrip maken naar New York. Voor je het weet staat o&n 2018/2019 al voor de deur :D

Ben op wintersport tijdens de jaarwisseling dus ga eerst de rest van de week skiën / snowboarden. Ga wel zelf ook filmpjes proberen te maken dit jaar (b.v. collision thunder) dus ga die al vaak terugkijken en hier uploaden. En uiteraard alle andere straat films bekijken en bespreken. Na paar maanden even minder actief om paar maanden later weer terug te komen voor alle acties, nieuwe producten en ander nieuws.

Ik ben meestal januari nog wel aardig actief, februari slapt het wat af en dan maart april mei met andere dungen bezig. Vanaf juni begint het dan langzaam weer te komen en zal ik weer vaker online zijn.

Erg wisselende reactie's tot nu toe. Voor velen is het actief bezig zijn met de hobby voor een paar maanden voldoende, maar gelukkig wordt de groep die het hele jaar op het forum te vinden is steeds groter.

Ik blijft zekers wel op vuurwerkcrew ben er bijna elke dag wel... en kunen weer nieuwe lijsten maken vast inkopen doen tijdens de freaks korting en voor de rest gewoon festivals pakken..

blijf nog wel even hangen op VWC om de ervaringen van anderen te horen op producten die ik op mijn lijstje voor volgend jaar heb staan. Er zijn te veel nieuwe en goede producten beschikbaar... dit jaar mijn eerste bestellingen gedaan in januari/februari, ik weet niet of dit ook gaat gebeuren in 2018 ivm verhuzing,

Ik ben begin van het jaar vooral nieuwsgierig naar de filmpjes en verhalen van de mede vuurwerkliefhebbers. Vooral nieuwsgierig naar het straat materiaal van de nieuwe producten. Daarnaast kan ik die info mooi gebruiken voor de jacht op freakacties.

Ik zou het leuk vinden(in mijn dromen)als bv na januari vwc de topics zouden bevriezen voor een paar maanden, en dan een dump topic open waar iedereen van alles zou kunnen delen waardoor iedereen elkaar kan vinden reageren etc .lijkt mij gezellig maar goed dat was even een feestdagen gedachten kronkeltje:bye:

Gewoon weer het hele jaar actief verwacht ik. Je kunt eigenlijk geen dag missen met alle freakacties die in januari/februari weer van start zullen gaan. Het is toch een soort gewoonte om de nieuwe berichten dagelijks te checken. Een jaar lang voorpret! :D

Jan/Feb meestal nog op het forum, daarna een stuk minder. Kijk wel af en toe naar de nieuwe producten die er gaan komen maar tegen september pas weer echt actief

Na oud en nieuw ben ik vooral benieuwd hoe al het vuurwerk heeft gepresteerd dit jaar. Daarna gaat vuurwerk weer even op een laag pitje. Voorpret van 365 dagen hou ik niet vol :p.

Verders ben ik vooral een sportfanaat (vooral kijken) en kijk ik uit naar de Olympische Spelen, het wielerseizoen, Formule 1, Superbowl en het WK voetbal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan