YT Kanaal Sippie-V

bassie1978

VWC lid
Jullie kennen haar vast al wel van het stukje wat afgelopen jaar voluit in het nieuw is geweest:

Maar Sippie (ook al lid hier op het forum (Sippie-V)) is gaan vloggen om mensen te wijzen op veiligheid en voor het behoud van de traditie...ik zeg: alle hulp is welkom om een mooi tegengeluid te laten horen!

Vlog 1:

Vlog 2. kijkje in de bunkers

Vlog 3: CAT. 1 vuurwerk welkoop(lesli) en big bazaar

Vlog 4:

Vlog 5:

Laatst bewerkt:
Leuk om te zien dat er steeds meer liefhebbers educatief bezig zijn om de traditie van vuurwerk afsteken in een positief daglicht te zetten. Alleen maar emotioneel brullen over die zeikers en apengedrag vertonen draagt daar m.i. niet aan mee. Zou leuk zijn als er iemand een podcast zou starten met vuurwerknieuws, veiligheidsvoorschriften en wellicht ook youtube content voor kids omtrent de gevaren van vuurwerk

Leuk om te zien dat er steeds meer liefhebbers educatief bezig zijn om de traditie van vuurwerk afsteken in een positief daglicht te zetten. Alleen maar emotioneel brullen over die zeikers en apengedrag vertonen draagt daar m.i. niet aan mee. Zou leuk zijn als er iemand een podcast zou starten met vuurwerknieuws, veiligheidsvoorschriften en wellicht ook youtube content voor kids omtrent de gevaren van vuurwerk

Op zich ben ik het er wel mee eens, maar ik ben bang dat dit alleen maar de bevestiging geeft dat het gevaarlijk is om vuurwerk af te steken. Terwijl er bij normaal gebruik eigenlijk helemaal niets aan de hand is. Dus ik snap de gedachte, en kan dit ook erg waarderen, maar we moeten oppassen dat het geen argument voor de tegenstanders wordt. Lees de verpakking, draag een bril en hou afstand. dat is het in de basis wel.

Op zich ben ik het er wel mee eens, maar ik ben bang dat dit alleen maar de bevestiging geeft dat het gevaarlijk is om vuurwerk af te steken. Terwijl er bij normaal gebruik eigenlijk helemaal niets aan de hand is. Dus ik snap de gedachte, en kan dit ook erg waarderen, maar we moeten oppassen dat het geen argument voor de tegenstanders wordt. Lees de verpakking, draag een bril en hou afstand. dat is het in de basis wel.

Ja, daar heb je gelijk in. Misschien meer de positieve punten van vuurwerk afsteken en het plezierbenadrukken, en daarnaast wel een educatieve rol..hou je aan de afsteektijden, hou rekening met je omgeving (mens, dier en milieu).

Nou dat ga ik zo ook ff doen. Al dat negatieve nieuws tegenwoordig. Dan kan je hier alleen maar blij van worden.:D

Vlog 2. kijkje in de bunkers

Vlog 3: CAT. 1 vuurwerk welkoop(lesli) en big bazaar

Laatst bewerkt door een moderator:

leuke vlog weer hoor! Leuk om in een overwegend mannen wereldje ook een dame de vuurwerkhobby te zien promoten...

Back
Bovenaan