Sunbeam-4

Zeker, er kwamen leuke reacties uit het publiek om deze cake.

De cameraman vond de mines nog mooier dan de tails volgens mij .:wink:

En wat op de film niet goed te zien is zijn de groene mines! Echt een prachtige waaier.Ik heb hem op film en zal deze snel plaatsen!

Ik had er 2, beide verwerkt in een projectje. Deze had ik aangepast naar een dubbele z-shape. Alleen is de laatste rij vermist geraakt:bonk:. Deze laatste rij is wel afgegaan maar ik weet nog niet wanneer.

(de normale plaats ik ook nog)

Prachtige brocade tails in ieder geval en super hoog! Top product.
Wat een lekkere variatie deze zou ik zo kopen kan evo deze niet zo uitbrengen :)

Hele grote topper inderdaad, kreeg vanuit het publiek meer respons op deze rustige cake dan op de meeste rambakken. De tails branden zo lang dat je ze net als een achtbaan even stil ziet hangen en vervolgens een vrije val ziet beleven... top!

Net ook maar ff besteld x2 bij mega. Prachtige cake op film. Dus ben benieuwd hoe het in de straat is. En anders maar ff mee steppen. Greetzz

Vind deze toch wel de mooiste van de serie, voor €23,- gekocht. Mooi om de straat op te lichten tijdens oud en nieuw :)!

Heel mooi. Wil deze misschien gebruiken voor me project dit jaar. Ik zie alleen geen groene mine ? Is die er überhaupt of komt het door de camera's dat die niet goed zichtbaar is ?

Back
Bovenaan