Predator

Filmpjes zijn inderdaad productie. Tijdens de productdemonstratie in Limmen is zojuist deze afgestoken. Wat een mega effecten heeft deze! Prachtig. Één van de weinige producten die mij het wauw- gevoel gaf.

deze was zeer mooi een van de mooiste bij de demo van vuurwerk tilburg , persoonlijk van ik oman beter maar dat is een kwestie van smaak .
maar ben we onder de indruk van wat vulcan dit jaar bied ECHT PRACHT SPUL

Het is de box op rechts. Links is de 20mm Imagination van China Red. Als het productie is dan is het wel een topper. Top kleuren, effecten en knallen. Heel mooi met een indrukwekkend eindsalvo ala jackhammer.

Deze viel mij ook positief op, kon helaas door de verwarring het niet herleiden, dank hiervoor!
Maar poeh die prijs! :bonk:

Absoluut 1 van de betere cakeboxen van Vulcan, met een prachtige finale.
Per 2 geschoten, wisselend tempo onderling, vermoedelijk door de weersomstandigheden, een erg nat voetbalveld en regenachtig weer.

Dit is wel een ding hoor. Bij demo van Quartel kwam die erg goed naar voren. Snoeiharde burst en de compound liep mooi door zonder pauzes (onder voorbehoud dat de cakes niet apart elektrisch ontstoken werden, maar denk het niet).

Absoluut 1 van de betere cakeboxen van Vulcan, met een prachtige finale.
Per 2 geschoten, wisselend tempo onderling, vermoedelijk door de weersomstandigheden, een erg nat voetbalveld en regenachtig weer.

Dat ze wisselvallig zijn lag niet aan het weer. In Limmen deden ze precies het zelfde en daar was het kurkdroog en geen wind. Bijna alle Vulcan cakes waren inconsequent.

Niemand deze gehad? Ik zie wel de andere compounds van Vulcan voorbijkomen, maar deze vind ik de mooiste en heeft goede afwisseling in effecten. Als ik hem volgend jaar voor een leuk prijsje tegenkom staat die zeker op het lijstje.

Super blok, super finale, en is als ik me niet vergis niet eens 30mm
** EDIT, betreft inderdaad 25mm!

Laatst bewerkt:
Predator

Artikelnummer: DA236
Artikelnaam: Predator
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1566 gram
Aantal Schoten: 144
Effectomschrijving: Een 144 shots COMPOUND bestaande uit 4 reeds gekoppelde cakes. Salvo’s worden met een perfecte timing afgevuurd. Ongekend spektakel wat verwacht mag worden in de Diamond Collectie. Een beest van een compound!
Kaliber: 25 mm.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

DA236_1.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan