Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben zeer benieuwd naar welke cake of cakebox jullie voor de finale bewaren . Ik ben momenteel nog een beetje zoekende, maar zit te denken aan een paar Crazy Kamikazes aan elkaar gelont. Ik ben benieuwd!
Persoonlijk bewaar ik mijn 'Jackhammer' voor de finale. In principe werkt iedere 'rammer' natuurlijk. Een all-at-once van Zena of (meerdere) Happy Thunder Q zijn ideaal finale spul. Ook de Transbomber van Rubro of Rebellious Rocker en Psycho Box van Mania zijn ook goed te doen. De meeste importeurs hebben wel een hoog tempo cake of cakebox.
Dat is inderdaad ook een fijne! Crackling doet het altijd goed idd, al helemaal in het tempo van de Jack Hammer. Maar eens kijken of er nog ruimte vrij te maken is in het budget
Die Secret Salute zou nu (de 2017 versie) weer moeten zijn zoals deze was,althans dat word vermeld elders hier op het forum
Natuurlijk nog geen idee of dat dat werkelijk zo is
finale is nu geplend en wordt
4 seasons gevolgd door,
psycho box gevolgd door,
2 jachammer gevolgd door,
3 transbombers w shape gevolgd door colission thunder.
Lijken mij de beste finalebakken die er ongeveer te vinden zijn
Zoals Koen en Anihalas al zeiden, de Wall of Willows. Dat gaat hem voor mij worden. Net wat betaalbaarder dan Jack Hammer maar op de filmpjes vind ik hem er amper voor onder doen.
Secret Salute en Final fate zijn ook leuk, maar ik hou toch echt meer van een spetterende siershow