Ecstatic [Box]

Prachtige box! Apart dat hier minder over gesproken wordt. In mijn ogen net zo'n topper als de rest uit deze serie. Mooie effecten, mooie kleuren, harde knallen.. Het enige wat een puntje kan zijn is de prijs maar ook daar valt natuurlijk wat aan te doen bij een goede handelaar.

Vond deze bij Orthen vanavond spectaculairder dan de Visions of Ecstacy. Grotere effecten en beter tempo.

Hele gave box, vond hem nu ook vetter dan de Visions of Ecstacy (al komt dat omdat ik die natuurlijk vaker gezien heb)!

Hele gave box, vond hem nu ook vetter dan de Visions of Ecstacy (al komt dat omdat ik die natuurlijk vaker gezien heb)!

Mooi gefilmd. Ik twijfelde tussen de ecststic box of de v.o.e. box.
Deze was 80eu de VOE was 140eu

en wel 2000gr nem met 30mm :)

Wat me opviel is dat de product video bijna 3 minuten duurt en bij orthen demo 1:30. Daar ben ik ook wel blij mee hierdoor echt een toppbak en kan zeker in de top 10 van 2017/18

:bye:

Iedere keer als ik een filmpje zie heb ik het idee dat dit blok echt onderbelicht is! Wat een topper!!

Laatst bewerkt:
Deze staat dit jaar bij mij in de straat, kwam hem tegen voor €79,95 en kom hem niet laten staan naar aanleiding van de Demo @ Orthen vorig jaar :)!

Back
Bovenaan