Freak Outlet BredaVuurwerk 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie de aankondiging inmiddels op Facebook staan.

Maar volgens mij is die op facebook voor de buurtmiddag en is op 17 december. De 'freak' middag is 10 december. Correct me if I'm wrong :)
Neemt niet weg dat ik aanwezig ben, lijkt me mooi zoiets een keer mee te maken :)

2afa61u.jpg

We verwelkomen jullie graag op 10 december. We hebben veel plek maar niet onbeperkt dus schrijf je snel in.

Wil je erbij zijn stuur dan een PM met jouw naam, forumnaam en e-mailadres. Wil je introducees meenemen? Geen probleem, geef dan in je PM aan hoeveel man je meeneemt. Let op per aanmelding 1 goodiebag (met o.a. een super item van Evolution Fireworks)!

Ben jij overtuigt van je vuurwerkkennis? Dan is de vuurwerk-pubquiz de perfecte mogelijkheid om jouw kennis te showen. En nog belangrijker je maakt kans op vette prijzen. Wat dacht je van de hoofdprijs; de Collision Thunder van VuurwerkMania en nog tal van andere prijzen.

Wij kijken er enorm naar uit, wij hopen jullie ook.

Maar volgens mij is die op facebook voor de buurtmiddag en is op 17 december. De 'freak' middag is 10 december. Correct me if I'm wrong :)
Neemt niet weg dat ik aanwezig ben, lijkt me mooi zoiets een keer mee te maken :)

Je hebt helemaal gelijk! Heb me inmiddels voor de freakmiddag opgegeven, mijn neefje kijkt er al naar uit.

Even wat vraagjes. Krijg je ook een afhaalbewijs of is je email dat je bestelling betaald is voldoende om je vuurwerk af te halen?
En staat bij iedereen in zijn persoonlijke account bij de bestelling: "bezig met verwerken."? Ik heb tenslotte mijn bestelling al in oktober gedaan.
Voor de duidelijkheid, het is geen commentaar. Ik vind het alleen wat onduidelijk.

Zou graag ook een reactie op mijn pm/mail ontvangen!

Wil je jouw PM nog eens sturen? Ik zie namelijk niets van een Koenie!

Even wat vraagjes. Krijg je ook een afhaalbewijs of is je email dat je bestelling betaald is voldoende om je vuurwerk af te halen?
En staat bij iedereen in zijn persoonlijke account bij de bestelling: "bezig met verwerken."? Ik heb tenslotte mijn bestelling al in oktober gedaan.
Voor de duidelijkheid, het is geen commentaar. Ik vind het alleen wat onduidelijk.

Je ontvangt een bevestiging met afhaaltijd, dat is je afhaalbewijs. Daarnaast ontvang je een factuur als de betaling is voltooid. Mocht je iets missen, controleer dan voor de zekerheid je spambox.

Bedankt voor de snelle reactie. Ik mis inderdaad nog de bevestiging met afhaaltijd. De factuur dat mijn bestelling is betaald heb ik wel ontvangen. En nog eens in mijn spambox gekeken, maar daar is niks te vinden

Oh, een freakmiddag klinkt leuk. Het is even rijden, maar wel leuk om eens mee te maken. Ik ga me gelijk aanmelden.

Is het mogelijk om een bestelling die geplaatst is op de freaksite (freaks.bredavuurwerk.nl) op een ander moment op te halen, bijvoorbeeld de 29ste?
Zelf kan ik namelijk de 28ste niet komen.

Is het mogelijk om een bestelling die geplaatst is op de freaksite (freaks.bredavuurwerk.nl) op een ander moment op te halen, bijvoorbeeld de 29ste?
Zelf kan ik namelijk de 28ste niet komen.

Hi Its,

Ik heb jouw PM beantwoord. Ik begreep alleen niet of het ging om een bestelling die je wil plaatsen of je al hebt geplaatst? Hoor graag van je.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan