Crash box 100's

Denk als je deze box 4 x tegelijk schiet dat een cake erbij doen echt niets toevoegt en zonde van je geld is. Met 4 van deze boxen krijgen je echt een complete chaos en daarbij zal een cake helemaal in het niet vallen. Gewoon schieten zoals je wilt, top finale gegarandeerd.

Wat een gekte zeg, schitterend om hem zo te schieten. Gaat hem dit jaar niet meer worden helaas.
Maar gaat nu alweer met stip op de lijst om in januari te bestellen.

Zeker een lekkere cakebox! Al moet ik zeggen dat de overslag die deze vorig jaar had, ´m wel een stuk beter maakte! Die chaos mis je nu een beetje, al is dat natuurlijk simpel op te lossen door 2 lontjes aan te steken.

Ook deze was gister super goed!Zeker als je kijkt voor welke prijs die aangeboden wordt bij sommige winkels.

Zeker een lekkere cakebox! Al moet ik zeggen dat de overslag die deze vorig jaar had, ´m wel een stuk beter maakte! Die chaos mis je nu een beetje, al is dat natuurlijk simpel op te lossen door 2 lontjes aan te steken.

Ik zeg het ook in de video. Eerst cake 1 en daarna 3 tegelijkertijd! Dan heb je een mooi finaleblokje.

Toch voor de zekerheid de cakes los gehaald, papier bij de lontjes weg gehaald, alle cakes strak tegen elkaar met tape er omheen.
Zou nu zonder problemen door moeten gaan :)

Back
Bovenaan