Vuurwerkperdoos is weer live! - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wilde net een (aardige, al zeg ik 't zelf) bestelling plaatsen, maar zowel op een Windows als Mac kon ik niet naar December om een pick-up time te kiezen?? Ik heb ze op Facebook gecontact, even afwachten. Meer mensen met dit issue?

gisteren toch nog maar ff gebruik gemaakt van de extra korting en een double demolition,triumph box en de zena Mayhem extra besteld bovenop de rest.
gelijk een mail gestuurd want ik wil wel graag mijn 2 bestellingen tegelijk ophalen.

Kreeg zojuist een mailtje van vwpd als bedankje voor het bestellen en dat ze geen bestellingen meer aannemen. Daarnaast gaan ze vanavond om 1800 live met de normale valk website. Dan zal er 15% korting zijn tot 23:59 die avond als openingsactie

Kreeg zojuist een mailtje van vwpd als bedankje voor het bestellen en dat ze geen bestellingen meer aannemen. Daarnaast gaan ze vanavond om 1800 live met de normale valk website. Dan zal er 15% korting zijn tot 23:59 die avond als openingsactie

Ook ontvangen. Als je de topics doorlas zag je al veel belangstelling. Nu maar hopen dat de drukte meevalt, want ik heb een erg strakke planning omdat ik meerdere winkels langs moet.

Waarom vraagt iedereen er toch na voor die prijs moet je niet heeeel veel verwachten
Maar rene kenende zullen het best aardige potjes zijn
Heb zelf 4x de grote met 9 potjes

daar heeft de prijs niks mee te maken , maar wil wel graag weten wat ik heb gekocht

Waarom heb je het al gekocht dan? Blijkbaar is het erg belangrijk voor je om op voorhand te weten wat je gekocht hebt, had je dan niet beter een product kunnen kiezen waar al een productfilmpje van was?

Ik ga er van uit dat na 9 december alle filmpjes er zo'n beetje op staan, dus nog even geduld. Daarnaast heb ik het pakket 9-19, 9-16 en de double star gekocht direct aan het begin aangezien ik er van uit ga dat het goede kleine cakes zijn, want ze komen uit de HL serie en die serie is zeker niet de minste kwaliteit.

Ik had nog een vraag over de facebookactie op valk-vuurwerk.nl, misschien dat jullie weten waar je je bestelnummers moet plaatsen om mee te doen? Vwpd bestellingen gelden ook.

Op de site van valk zelf staat een menu optie met facebookactie. Dan krijg je een ontzettende poster te zien waar op staat dat je je bestelnummer ergens moet posten op facebook en dan maak jr kans op de hoofdprijs en dat is het volledige bedrag van die bestelling terug krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan