Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zoek nog 1 laatste box maar zit te twijfelen welke te doen

het gaat om de:

VISIONS OF ECSTACY of
THE GOLDEN AGE

welke zouden jullie doen? of zou ik voor een hele andere moeten gaan?

Bedankt.

Ik vind persoonlijk de Golden Age iets te traag gaan, vorig jaar de visions of ecstacy gehad en die vond ik fantastisch, zie mijn reactie in dit filmpje:

Ik wil nog 1 ding aanschaffen. Ik twijfel tussen de sierlijke Red Club van Vuurwerkmania of de Double Demolotion van Vuurwerkmania. Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Graag jullie ervaringen.

Persoonlijk, sowieso Double Demolition, heerlijk boxje voor onder de 3 tientjes!

Ik vind persoonlijk de Golden Age iets te traag gaan, vorig jaar de visions of ecstacy gehad en die vond ik fantastisch, zie mijn reactie in dit filmpje:

de visions lijkt me inderdaad ook heel erg mooi ja, alleen heb ik al wel wat snellere boxen en zit te twijfelen of ik er dan nog 1 bij moet doen of toch voor de Golden age gaan.

de boxen die ik namelijk al heb zijn:

Crashbox
Transbomber
Mystery box (Commander)
Snowstorm
Serenity
Immortal Gold

Persoonlijk zou ik voor de Golden Age gaan, lekker genieten van vele diverse effecten. Vind het tempo ook echt niet slecht hoor. Heb dit jaar andere keuzes gemaakt, maar de Golden Age staat al op de 2018 lijst. :wink:

Persoonlijk zou ik voor de Golden Age gaan, lekker genieten van vele diverse effecten. Vind het tempo ook echt niet slecht hoor. Heb dit jaar andere keuzes gemaakt, maar de Golden Age staat al op de 2018 lijst. :wink:

Bedankt voor het antwoord. of zouden jullie me een andere box aanraden?

Ik zit een beetje te twijfelen.
Mijn budget is ongeveer 150 euries. Zou ik dan weer richting de oosterburen rijden of wat 'Hollands'spul kopen in de voorverkoop?
Ben dat gerijd eigenlijk wel een beetje zat maar je kan altijd wel wat leuk cakes scoren. Hoewel in de voorverkoop er ook echt leuk spul is.
Jullie ideeën?

Ik wil hier binnenkort een bestelling doen: http://edraketvuurwerk.nl/
Ik had nu eigenlijk o.a de Ice Queen (Evolution) voor 32,50 op mijn mijn lijstje staan, maar begin nu toch te twijfelen, wat zouden jullie hier kiezen voor 32,50?

Ik zit een beetje te twijfelen.
Mijn budget is ongeveer 150 euries. Zou ik dan weer richting de oosterburen rijden of wat 'Hollands'spul kopen in de voorverkoop?
Ben dat gerijd eigenlijk wel een beetje zat maar je kan altijd wel wat leuk cakes scoren. Hoewel in de voorverkoop er ook echt leuk spul is.
Jullie ideeën?

Met dat budget adviseer ik je toch om lekker in Duitsland bij de supermarkten te gaan shoppen.

Het is maar net wat je wilt natuurlijk. De Ice Queen is een prima cake. Voor een paar euro meer heb je de Some Like It Hot of de Yellow River, ook toppers allebei. Je zou ook kunnen combineren: de Chengdu + Red Ghosts bijvoorbeeld. Maar nogmaals, het hangt er helemaal vanaf waar je naar op zoek bent.

Ik wil hier binnenkort een bestelling doen: http://edraketvuurwerk.nl/
Ik had nu eigenlijk o.a de Ice Queen (Evolution) voor 32,50 op mijn mijn lijstje staan, maar begin nu toch te twijfelen, wat zouden jullie hier kiezen voor 32,50?

Het is maar net wat je wilt natuurlijk. De Ice Queen is een prima cake. Voor een paar euro meer heb je de Some Like It Hot of de Yellow River, ook toppers allebei. Je zou ook kunnen combineren: de Chengdu + Red Ghosts bijvoorbeeld. Maar nogmaals, het hangt er helemaal vanaf waar je naar op zoek bent.

Bedankt voor de tips, ik ga vanmiddag nog even wat filmpjes kijken, die pangu cakes zijn ook goed.

Die event palm heeft heel lang op mijn lijst gestaan, die vind ik echt geweldig. Zou daar dus voor gaan!

Ik zou absoluut voor de Palm W-105 gaan. Zeer grote effecten (vorig jaar de lucht ingejaagd) en prachtige kleuren, zeer spectaculair. Doet niet onder voor het grote Oostblokspul.

Bedankt voor de reacties. Op basis hiervan en nog enkele keren de filmpjes bekijken ben ik toch voor de Rubro Event Palm gegaan.

Ik zou voor de Massive gaan in dit geval. Hallucinator is ook mooi hoor alleen valt soms een beetje tegen, maar de Massive gaat altijd wel gewoon lekker naar mijn mening.

Massive is beter met meer tegelijk te schieten dan de hallucinator. Dat is meer een stand alone om van te genieten

Sowieso Massive. Vind de Hallucinator erg wisselend qua effecten, was afgelopen jaar totaal anders dan het jaar ervoor. Bij de Massive weet je dat die altijd goed presteert!

Sowieso Massive. Vind de Hallucinator erg wisselend qua effecten, was afgelopen jaar totaal anders dan het jaar ervoor. Bij de Massive weet je dat die altijd goed presteert!

Helemaal mee eens. De Hallucinator vond ik in het eerste jaar (2015-2016) echt heel erg goed met een vernieuwend effect. De bombettes werden in een soort salvo de lucht in geschoten en de burst en spreiding was ook dik in orde. Afgelopen oud en nieuw heb ik de agressie in deze cake gemist. Het tempo was wat lager en ook de burst leek minder overweldigend. Massive in meervoud is wel indrukwekkend denk ik. De complete lucht gevuld met witte blinker en zelfs een white strobe mine. Ik sluit me dus aan de bij de rest en adviseer de Massive.

Eerlijk gezegd vind ik de hallucinator inderdaad niet meer heel spannend/apart. Massive blijft erg goed maar voor dat geld zijn er een hoop cakes, denk aan : Buckley, stars over vienna, tech21, pryzm enz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan