Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hele goede keus! Hou je zelf nog wat over om wat anders te kopem. Hetgeen dat je laat zien zijn de eerste 2 cakes van de Solar Storm van Evolution. Een absolute top aankoop dus!

Sick Six van Rubro voor €40 of de Legendary 150 van Royal voor €29.95 ? Wat zouden jullie doen ...

cruel traction: heeft niet echt een finale. Ik zoek daar wat voor en ben heel benieuwd wat er hier over gedacht wordt. Mijn idee was er Across the nation (underground serie wolff) achteraan te plakken.
benieuwd naar de tips!

ik zou voor de kappa of zeta gaan. weet ff niet meer welke de crackling variant was. waar je beetje rekening mee moet houden is dat de burst van de CT goed hard is en ik denk niet dat across the nation dat zal overtreffen. maar goed dat is mijn mening

Ik had de Jewel (€ 12,95) van Wolff op mijn lijstje staan, maar deze komt niet binnen. Heeft iemand tips wat ik hier voor in de plaats kan kiezen van Wolff?

Normaal gesproken ben ik aardig thuis in het Nederlandse vuurwerk maar nu kom ik er niet uit :p

Ik ben opzoek naar een Nederlandse cake met de effecten van de It's Mine.

Normaal gesproken ben ik aardig thuis in het Nederlandse vuurwerk maar nu kom ik er niet uit :p

De rubro event neon box en de china red mega maxi komen een beetje in de buurt. Al vind ik zelf de kleuren combinaties in de its mine mooier. Maar die kom je (wss) niet meer tegen

De rubro event neon box en de china red mega maxi komen een beetje in de buurt. Al vind ik zelf de kleuren combinaties in de its mine mooier. Maar die kom je (wss) niet meer tegen

Klopt ken beide, alleen vind ik de Neonbox te prijzig om voor die paar rows te kopen.

En de Mega/Maxi mini zijn de kleuren een stuk minder fel. Gaat me echt om de Neon kleuren

Colorstrike van Wolff een optie ?
Anders een ritje naar Olen, misschien hebben ze daar nog its mine ( wel andere label )

Klopt ken beide, alleen vind ik de Neonbox te prijzig om voor die paar rows te kopen.

En de Mega/Maxi mini zijn de kleuren een stuk minder fel. Gaat me echt om de Neon kleuren

Jammer dat zo n uniek er niet meer is. De kleuren rij voor rij is ook minder.

Ga morgen naar zena belgie wat raden jullie aan:)
Zoek geen cakeboxen maar 19 shots potjes(karton)
Of andere kleinere potjes ben benieuwd wat jullie mooie potjes vinden

De Black razor van Wolff ,als je die nog kunt vinden. Of de Ministry of fire van Wolff, lijken er allebei wel op.

Hoi iedereen,

Ik ben nieuw hier. Het budget wat ik nog over heb is 150 euro. Ik zoek een hele dikke cake die maximaal gevuld is (Nederland of België). Welke cake(s) kunnen jullie mij aanraden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan