Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iemand nog ideeën om 50 euro uit te geven?
Sick Six van Rubro voor €40 of de Legendary 150 van Royal voor €29.95 ? Wat zouden jullie doen ...
cruel traction: heeft niet echt een finale. Ik zoek daar wat voor en ben heel benieuwd wat er hier over gedacht wordt. Mijn idee was er Across the nation (underground serie wolff) achteraan te plakken.
benieuwd naar de tips!
Normaal gesproken ben ik aardig thuis in het Nederlandse vuurwerk maar nu kom ik er niet uit
Ik ben opzoek naar een Nederlandse cake met de effecten van de It's Mine.
De rubro event neon box en de china red mega maxi komen een beetje in de buurt. Al vind ik zelf de kleuren combinaties in de its mine mooier. Maar die kom je (wss) niet meer tegen
Normaal gesproken ben ik aardig thuis in het Nederlandse vuurwerk maar nu kom ik er niet uit
Klopt ken beide, alleen vind ik de Neonbox te prijzig om voor die paar rows te kopen.
En de Mega/Maxi mini zijn de kleuren een stuk minder fel. Gaat me echt om de Neon kleuren
Jij was toch ook klaar?![]()
Ik had de Jewel (€ 12,95) van Wolff op mijn lijstje staan, maar deze komt niet binnen. Heeft iemand tips wat ik hier voor in de plaats kan kiezen van Wolff?