Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
wat is de reden dat de 'Be-Roertjes ' knal cake een heel ander effect had dan in het artikel video.
Ik kocht deze cake namelijk als salut waaier (zoals op de filmpjes die op verschillende site's stonden als artikel info) Alleen was de uitwerking een normale sier waaier.
GR,
EHV
Chinezen. Als je een beetje bekend bent in de vuurwerkbranche dan weet je dat de Chinees regelmatig (bij alle importeurs) het product zonder te overleggen aanpast. Bij de ene importeur valt het eerder op / komt het iets vaker voor dan bij de ander.
wat is de reden dat de 'Be-Roertjes ' knal cake een heel ander effect had dan in het artikel video.
Ik kocht deze cake namelijk als salut waaier (zoals op de filmpjes die op verschillende site's stonden als artikel info) Alleen was de uitwerking een normale sier waaier.
GR,
EHV
Niet goed geld terug lijkt me.
Slap excuus.
Wanneer jij een flink aantal van één product laat produceren zorg je gewoon dat dit goed wordt gedaan.
Had aardig wat Witte spul (redelijk prijzig), maar er waren maar een paar producten die voldeden. O.a. Awaken
Het is ondertussen al november. Leeft witte vuurwerk nog? Zou zonde zijn als ze ermee stoppen altijd wel unieke producten!
Witte leeft zeker nog wel maar hebben er voor gekozen dit jaar geen nieuwe producten te importeren om diverse redenen. Er is nog voldoende voorraad in ieder geval.