bassie1978
VWC lid
Bezoek Demo Heron Fireworks 13-10-2017
Hierbij een kort verslag van deze demo!

Vrijdag de 13e…….dat beloofde eigenlijk niet veel goeds
Gelukkig mochten wij aanwezig zijn bij de demo van Heron Fireworks. En eigenlijk ook direct een demo om nooit te vergeten. Op het forum verscheen er al een post met de vraag naar winkeliers die durfden om te komen…
De demo zou niet als alle andere demo’s zijn, maar een nieuwe insteek:
Deze demo onderscheid zich natuurlijk weer van alle andere demo's omdat wij de beleving van het vuurwerk echt willen overbrengen. We gaan groepen maken van maximaal 40 personen en elke groep krijgt zijn eigen volledige demo mee het veld in en gaat alle producten dus zelf afschieten. Je hebt dan tenminste een goed beeld bij het product en kan dan direct noteren of je dit product wel of niet interessant vindt.
Dit trok direct al onze interesse…want wie wil niet zelf vuurwerk afsteken
Zo gezegd zo gedaan en rond 20.00 uur kwamen we aan bij het bunkercomplex van Heron. Met Hayo en andere bekenden (flink wat!) een praatje gemaakt en over het terrein gelopen. Voor alles was eigelijk wel gezorgd: wat te eten, te drinken en zelfs een heuze koffiebar! Daarnaast waren er twee grote tenten:
Een tent waar de producten van Heron stonden, inclusief de single rows, de single shots en de nieuwe powerboxen en ook niet te vergeten de nieuwe Brutal collectie: allemaal producten met (Hayo) wolf namen (erg leuk gevonden!) Erg mooie producten allemaal zeg, erg mooie nieuwe uitstraling ook die de wolf-boxen hebben!
In de tweede tent stonden alle producten van Xplode. Heron gaat namelijk ook Xplode verkopen en distribueren voor de consumenten markt.

Als je verder doorliep kwam je bij het terrein waar je daadwerkelijk zelf je demo de lucht in mocht schieten. Onder begeleiding mocht je de gehele schietlijst afwerken. Hierop stonden in totaal 20 producten, zowel van Heron en van Xplode. In totaal waren er denk ik wel een groep of 8 die op een afstand van 20 meter o.i.d. zelf de demo afschoten. Prachtig om te zien! Het leek wel oud en nieuw! Dat was direct ook een veel gehoorde opmerking! Eigenlijk is dit ook zoals het zou moeten in mijn ogen, want zo sta je lekker onder de potten en zo zie je de producten ook in de straat straks. Na een half uurtje was onze pallet leeg en een mooie straat vol met lege cakes en boxen als resultaat:
Prachtig! Ik voelde echt dat oud&nieuw gevoel!
Mijn toppers van de avond waren: De Wolf (nieuwe cake box met grote blinker effecten). Big balls (grote cracklingballen met echte supergrote crackling), Double deck red (mooie waaiercake), Lethal whistle (rauwe fluitcake met mooie effecten), Plum Flower (met red ghost effect), de 25/25/14 (prachtige crackling cake, met echte goede crackling) en Element J (box met crackling en goud).
Na de demo’s werd er nog een kleine demo met cat.3 producten gegeven voor de oostenrijkse markt. En als kers op de taart ook nog een kleine pyromusical van ruim 4 minuten. Echt tof hoe je met single shots een kicke musical kan geven! Petje af! Voor ons was deze demo meer dan voor herhaling vatbaar! Want wie wil nou geen eigen show schieten? Daarnaast krijgt de winkelier ook veel meer feeling met de producten. Win-win! En hopelijk krijgen we na deze demo de producten ook wat vaker in de nederlandse winkels te zien.
Hierbij een kort verslag van deze demo!

Vrijdag de 13e…….dat beloofde eigenlijk niet veel goeds

Gelukkig mochten wij aanwezig zijn bij de demo van Heron Fireworks. En eigenlijk ook direct een demo om nooit te vergeten. Op het forum verscheen er al een post met de vraag naar winkeliers die durfden om te komen…
De demo zou niet als alle andere demo’s zijn, maar een nieuwe insteek:
Deze demo onderscheid zich natuurlijk weer van alle andere demo's omdat wij de beleving van het vuurwerk echt willen overbrengen. We gaan groepen maken van maximaal 40 personen en elke groep krijgt zijn eigen volledige demo mee het veld in en gaat alle producten dus zelf afschieten. Je hebt dan tenminste een goed beeld bij het product en kan dan direct noteren of je dit product wel of niet interessant vindt.
Dit trok direct al onze interesse…want wie wil niet zelf vuurwerk afsteken

Een tent waar de producten van Heron stonden, inclusief de single rows, de single shots en de nieuwe powerboxen en ook niet te vergeten de nieuwe Brutal collectie: allemaal producten met (Hayo) wolf namen (erg leuk gevonden!) Erg mooie producten allemaal zeg, erg mooie nieuwe uitstraling ook die de wolf-boxen hebben!
In de tweede tent stonden alle producten van Xplode. Heron gaat namelijk ook Xplode verkopen en distribueren voor de consumenten markt.



Als je verder doorliep kwam je bij het terrein waar je daadwerkelijk zelf je demo de lucht in mocht schieten. Onder begeleiding mocht je de gehele schietlijst afwerken. Hierop stonden in totaal 20 producten, zowel van Heron en van Xplode. In totaal waren er denk ik wel een groep of 8 die op een afstand van 20 meter o.i.d. zelf de demo afschoten. Prachtig om te zien! Het leek wel oud en nieuw! Dat was direct ook een veel gehoorde opmerking! Eigenlijk is dit ook zoals het zou moeten in mijn ogen, want zo sta je lekker onder de potten en zo zie je de producten ook in de straat straks. Na een half uurtje was onze pallet leeg en een mooie straat vol met lege cakes en boxen als resultaat:

Prachtig! Ik voelde echt dat oud&nieuw gevoel!
Mijn toppers van de avond waren: De Wolf (nieuwe cake box met grote blinker effecten). Big balls (grote cracklingballen met echte supergrote crackling), Double deck red (mooie waaiercake), Lethal whistle (rauwe fluitcake met mooie effecten), Plum Flower (met red ghost effect), de 25/25/14 (prachtige crackling cake, met echte goede crackling) en Element J (box met crackling en goud).
Na de demo’s werd er nog een kleine demo met cat.3 producten gegeven voor de oostenrijkse markt. En als kers op de taart ook nog een kleine pyromusical van ruim 4 minuten. Echt tof hoe je met single shots een kicke musical kan geven! Petje af! Voor ons was deze demo meer dan voor herhaling vatbaar! Want wie wil nou geen eigen show schieten? Daarnaast krijgt de winkelier ook veel meer feeling met de producten. Win-win! En hopelijk krijgen we na deze demo de producten ook wat vaker in de nederlandse winkels te zien.