Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee 3 extra personen en 3 extra autos, natuurlijk ligt theorie en praktijk ver uit elkaar, maar als verkoper ben je het verplicht om te vermelden, en wat jij als koper daarmee doet is je eigen verantwoording. De verkoper is zijn plicht gedaan.
hoe en wat betekent dat gratis gebeuren
Staat er bij als je op het artikel drukt.
Een hele mooie actie inderdaad. Als je van ver komt (zoals ik) en je pakt enkele mooie eigen import producten per karton van Valk mee, kun je nog hele mooie artikelen gratis krijgen! Volgens jaar maar weer eens in de gaten houden deze shop!![]()
Ik heb een aantal mooie aanbiedingen zien staan op de site.
Nu vroeg ik me af of er ook mensen zijn die een karton van het een of ander zouden willen delen?
Weet niet of dat vaker gedaan word maar gezien het feit dat de meeste mensen in mijn omgeving vuurwerk wel leuk vinden maar er liever niets aan uitgeven probeer ik het hier maar eens haha.
Stuur maar een bericht als het je wat lijkt en dan kijken we wel!!
Toch zonde dat het gratis vuurwerk alleen op cakeboxen geld, en niet op de valk eigen producten
Omdat de Valk producten wel leuk zijn geprijsd en de cakeboxen zijn allemaal voor de volle mep. Die kan je op alle freaksites goedkoper scoren!