Vuurwerkperdoos is weer live! - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahaha dat weet ik Pyroboy , heb nooit moeilijkheden gehad maar het blijft natuurlijk een waanzinnige regel die ooit is verzonnen , een dikke vette box zit al gauw aan de 25 kilootjes

Nee 3 extra personen en 3 extra autos, natuurlijk ligt theorie en praktijk ver uit elkaar, maar als verkoper ben je het verplicht om te vermelden, en wat jij als koper daarmee doet is je eigen verantwoording. De verkoper is zijn plicht gedaan.

De verkoper zou zelfs als je het volgens de regels bekijkt je max 25 kg kunnen geven en dat je daarna nog 3 moet halen.

Staat er bij als je op het artikel drukt.

Een hele mooie actie inderdaad. Als je van ver komt (zoals ik) en je pakt enkele mooie eigen import producten per karton van Valk mee, kun je nog hele mooie artikelen gratis krijgen! Volgens jaar maar weer eens in de gaten houden deze shop! :)

Een hele mooie actie inderdaad. Als je van ver komt (zoals ik) en je pakt enkele mooie eigen import producten per karton van Valk mee, kun je nog hele mooie artikelen gratis krijgen! Volgens jaar maar weer eens in de gaten houden deze shop! :)

Geld helaas alleen op boxen.

Ik heb een aantal mooie aanbiedingen zien staan op de site.
Nu vroeg ik me af of er ook mensen zijn die een karton van het een of ander zouden willen delen?
Weet niet of dat vaker gedaan word maar gezien het feit dat de meeste mensen in mijn omgeving vuurwerk wel leuk vinden maar er liever niets aan uitgeven probeer ik het hier maar eens haha.
Stuur maar een bericht als het je wat lijkt en dan kijken we wel!!

Ik heb een aantal mooie aanbiedingen zien staan op de site.
Nu vroeg ik me af of er ook mensen zijn die een karton van het een of ander zouden willen delen?
Weet niet of dat vaker gedaan word maar gezien het feit dat de meeste mensen in mijn omgeving vuurwerk wel leuk vinden maar er liever niets aan uitgeven probeer ik het hier maar eens haha.
Stuur maar een bericht als het je wat lijkt en dan kijken we wel!!

dat werd in de begin jaren van vwpd massaal gedaan (karton delen).
of dat nu nog zo is weet ik niet

Omdat de Valk producten wel leuk zijn geprijsd en de cakeboxen zijn allemaal voor de volle mep. Die kan je op alle freaksites goedkoper scoren!

Ja de mooie prijsjes op de boxen zijn net voorbij. Maar de valk producten zijn inderdaad al superscherp geprijsd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan