Zena Megastore Olen

Kijk, het gaat de goede kant op met Zena. Hier een paar nieuwe categorie 3 producten:

Een salute cake met 60 shots en 25mm kaliber.

Brocade crown 49 shots en 30mm kaliber.

Een hele dikke cry crackling cake met 49 shots en 30mm kaliber.

Verder nog een nitraatje ala Fp3:

Een hele dikke kwaliteits 19shots cake:

Worden momenteel in Polen verkocht. Zou het dus toch zijn dat ze bezig zijn met categorie 3 in Belgie er doorheen te krijgen? Dit is iedergeval wel echt top spul wat vele freaks wel in handen willen hebben.

Of ze gaan zich op.de Poolse markt richten

Om speculaties te voorkomen kan ik jullie alvast het volgende meedelen:

Zena Belgie zal zich hoofdzakelijk blijven richten op de Belgische markt.

De cat.F3 producten die hierboven aangehaald worden zullen enkel in Polen te verkrijgen zijn. Zoals Zena ook dit jaar gaat uitbreiden naar de Duitse markt is dit dus ook het geval voor de Poolse markt (op kleinere schaal).

Uiteindelijk zou het te gek zijn moesten we deze producten ook op de Belgische markt aan kunnen bieden, echter ga ik jullie daarin wel moeten teleur stellen. Desalniettemin zijn we achter de schermen met de hele vuurwerkbranche aan het 'vechten' voor een gunstigere vuurwerkwetgeving.

Het klopt ook dat het een en ander momenteel uitverkocht is in onze winkels, waarvan het meeste momenteel volop in productie is. De eerste containers voor dit jaar verwachten we dan ook rond augustus.

Groeten,

Het Zena Team

Zena Polen... geniaal.
Deze mannen hebben ballen aan hun lijf.

Gelijk een nitraatje op de markt gooien met een voorbrander en een goeie knal.
Het is gewoon een dikke "f*** y**" naar de Belgische overheid die al jaren bezig is met het nekken van de sector.

Is het mogelijk om weer in samenwerking met Funke een ( of hetzelfde ) 19 shots assortiment aan te bieden? Dat assortiment van vorig jaar was echt top en ik weet zeker dat veel mensen daar wel weer de grens voor over gaan.

Ook een goed idee om de Piromax Titanium Salute aan te bieden in jullie winkels. Of zelf een cake produceren met soort gelijke kwaliteit.

Dat is zeker mogelijk, het zou wel eens zo kunnen zijn dat de samenwerking met Funke verder uitgebreid wordt dit jaar ;)

Plannen om de Piromax Titanium Salute aan te bieden in onze winkels zijn er daarentegen niet, maar zegt nooit nooit :)

Is er al meer nieuws ivm de nieuwe producten; Staan er weer acties op stapel in het najaar (buiten de Zena Trophy).

Is er al meer nieuws ivm de nieuwe wetgeving in België

:bonk:

Dat is zeker mogelijk, het zou wel eens zo kunnen zijn dat de samenwerking met Funke verder uitgebreid wordt dit jaar ;)

Plannen om de Piromax Titanium Salute aan te bieden in onze winkels zijn er daarentegen niet, maar zegt nooit nooit :)

Dat is erg mooi nieuws! Voor de kwaliteit van de 19sh cakes van Funke komt iedereen wel weer de grens over. Misschien een goed idee om in samenwerking met Funke een salute cake uit te brengen, zij staan bekend om de goede kwaliteit flash die ze gebruiken in al hun producten. Een goede 36 shots knalcake met een ti boeket, zoals de Funken finale 1 bijvoorbeeld!

Als we het toch over Funke hebben, kunnen jullie dan niet in samenwerking met een goede halvegrams CE gekeurde knaller uitbrengen?

Ondanks dat iedereen hier loopt te klagen, blijft Zena een topzaak. Zij kunnen niks aan de wet/regelgeving doen maar enkel hun stinkende best om er toch wat van te maken. Buiten de forumleden hier hebben ze echt wel een harde kern klanten die blijven kopen. Voor ons freaks is het wel jammer dat de sale in januari bv niet doorging. Hopen dat de acties snel van start gaan dan is het die paar uur rijden voor mij ook weer waard. Want zo eerlijk ben ik dan wel....nu ga ik er nog niet heen.

Zie nu dat ze de tequila blue en zo nog wel in belgie hebbn doh die moet ik hebben.:p

Ze hebben wel vaker producten in de winkel die niet op de website staan. Blijft een leuke toko, nergens zo sfeervol als in Olen en ja het hele jaar open en nog eens de 25% LVC korting.
Alleen zo zonde dat de matten er uit zijn.

Wat mij opvalt is dat op hun site de extreme shocking van Rubro staan, maar wat doet een Rubro product in een winkel die voornamelijk original en lesli verkoopt?

Feitelijk mogen ze toch verkopen wat men wil? Mits het goedgekeurd vuurwerk betreft en voldoet aan de eisen van de belgische regering :wink:

Ze hebben nu weer de Sensation op voorraad. De Belgische versie van de It's mine:

Echt een toppertje is dit! Zeker voor de liefhebber van felle kleuren.

Back
Bovenaan