Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hebben jullie de eerste knallen van dit jaar al weer gehoord of heb je zelf al wat afgestoken?. De winter zit eraan te komen en daarbij ook het vuurwerk.
Heb jij al knallen gehoord en wanneer begin jij zelf met knallen ?
Allemaal voer voor anti-lobby...
Dat neemt verder niet weg dat ik het zelf vroeger ook ruim van te voren deed....
10.00 uur regel hou ik me dan weer niet aan, ben er wel klaar mee. Gaat me meer om het in oktober al beginnen met cobra's etc. wat ik goed begrijp als je er niks mee hebt dat je je er dan flink aan stoort.
10 minuten in Barneveld twee redelijke klappen.
Twee gemiddelde Oostblok nitraten dacht ik zo! Wel heel sfeerverhogend en ben niet tegen illegaal en wat je met oud en nieuw afsteekt maakt mee geen reet uit maar ga niet begin september al de anti-hetze voer geven om te zeiken a.u.b.
Ik weet niet hoe het in andere plaatsen de laatste tijd is?
Ik vind het aardig rustig in Enschede nog in vergelijkbaar met andere jaren. Aan de ene kant wel een goed teken, want die mensen maken het wel kapot voor een vuurwerkliefhebber. En aan de andere is het toch wel weer mooi dan ga je kijken wat voor cake het is . Maar zou zelf niet gaan afsteken
Nou hier knalt het alweer een paar weken, zelfs overdag.
Vanmiddag ineens een enorme dreun en wat blijkt, ze hebben de brievebus opgeblazen. Ik kan daar echt zo boos om worden. Te triest voor woorden
Dat is ook mijn idee, alleen worden ze dan vaak weer vrijgesproken vanwege gebrek aan bewijs en/of hoeven ze weer eens niks te betalen in ons land! En de gewone vuurwerkliefhebber er maar op aangesproken worden wat onze hobby aan maatschappelijke kosten met zich mee brengt!
Dat is dus wat ik gisteren bedoelde, het kan alleen maar negatief werken, helemaal als ze er dingen mee opblazen. Hopelijk worden ze gepakt en zwaar gestraft.