Grand Crown

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1737
Artikelnaam: Grand Crown
Bruto Gewicht: volgt gram
Netto kruitgewicht: 370 gram
Aantal schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Een super chique cake; mega grote boeketten met falling leaves.
Max. tube diameter: volgt
Tijdsduur: 20 sec.
Stijghoogte: volgt meter
Kartoneenheid: 8/1
Adviesprijs: € 34.95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1737_grand_crown.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Dit lijkt mij een hele mooie cake. In de finale van de demo is hij 7 keer geschoten. Hele grote boeketten.

Super mooie cake!! Deze moet je echt live zien. Grote gouden boeketten met daaronder de mooi gekleurde falling leaves. Prachtige combi!!

Mooie cake, maar prijs. Pfff, niet ergens met een mooie korting te koop??

Het is geen aanval op jou, maar vind je niet dat we een beetje doorslaan om deze prijs duur te vinden? Het valt me op dat we steeds meer alles te duur vinden. Ik vind dit een mooie prijs voor een topper. Zoveel word er niet meer verdiend ten opzichte van een aantal jaren terug.

Deze cake zou wel eens bij de top van de nieuw cakes kunnen zitten.

Het is geen aanval op jou, maar vind je niet dat we een beetje doorslaan om deze prijs duur te vinden? Het valt me op dat we steeds meer alles te duur vinden. Ik vind dit een mooie prijs voor een topper. Zoveel word er niet meer verdiend ten opzichte van een aantal jaren terug.

Deze cake zou wel eens bij de top van de nieuw cakes kunnen zitten.

Ja hoor, cake vind ik duur. 35 euro is toch behoorlijk wat. Valt mij juist op dat juist nu door de compound bakken de losse cakes wat duurder lijken te zijn. Maar vertel mij eens, wie bepaald nu eigenlijk wat duur is of niet? Jij bepaald dit iig niet voor mij en ik niet voor jou. :wink:

Ps. Jij schrijft "zoveel wordt er niet meer verdiend.." waar haal jij deze info vandaan?

Maar terug naar deze cake. Het is wel een juweeltje, dat zeker. :)

De prijs is prima bij dit product, ik kijk meestal eerst het filmpje af op vuurwerkland (daar staat NOG geen prijs bij) ik maak dan een schatting van de prijs en kijk dan via dit forum wat hij mag kosten. Zit er nooit meer dan 5 euro van af. Dit is gewoon een mooie prijs voor een topcake als deze, ga hem ook halen. Misschien 2 zelfs, nieuwe topper van wolff in mijn ogen.

Back
Bovenaan