Freakactie Vuurwerk Huizen 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
BULK 10 DAAGSE: Vuurwerkmania Openingsactie!!
HERKANSING!! Was jij te laat op de hoogte van onze Freak-actie? Of heb jij mis gegrepen bij die actie die we speciaal voor jullie als Freaks hebben gedaan? Dan kun je alsnog in de herkansing! Onze webshop is nu namelijk ook echt open voor het grote publiek en om dat te vieren hebben we speciaal voor iedereen een vette OPENINGSACTIE: de Vuurwerkmania Bulk 10 Daagse!!

Je leest het goed: 10 dagen lang profiteren van dikke korting. Je krijgt namelijk 25% korting van ons kado op jouw af te rekenen bestelbedrag. Op alles!! De enige voorwaarde is dat je tenminste EUR 70,00 afrekent.

Hoe werkt het?
1. Ga naar https://www.vuurwerkmania.nl/huizen
2. Kies een Dealer
3. Vul je Winkelwagen met de artikelen die je wil hebben
4. Ga via de Winkelwagen naar Afrekenen en maak een Account aan
5. Vul de volgende kortingscode in: BULK25
6. Controleer je gegevens en kies een Afhaaldag en -tijd
7. Reken af
8. Aftellen tot Oud & Nieuw...

Je hebt dus 10 dagen lang de tijd om jouw boodschappenlijstje klaar te maken en te profiteren van deze actie. De code is namelijk tot a.s. zaterdag 30-09 12.00 uur geldig. ENJOY!!

Uiteraard komen er bij ons ook nieuwe wolff producten bij, vanavond bezoeken wij de demo van Wolff.
Wij gaan aan de hand hiervan deze week de keuze's maken welke producten we gaan opnemen in het assortiment.
En ik hoop begin oktober de site weer te vullen/gevuld te hebben met ons assortiment voor aankomend seizoen

We hebben een zeer leuke demo gezien met een aantal fraaie producten zoals Stars over Vienna ( maar daar horen jullie later meer over van mij ), Royal Wave, Viper, Time Machine, Jack Hammer en toch zeker ook de Familie cakes waren erg leuk.

Wordt nu puzzelen voor ons wat we gaan opnemen en hoop toch ergens volgende week langzaam aan de site weer te gaan vullen :cool:

Heb je voor die tijd vragen stuur ons gerust een mailtje of pm :wink:

We hebben een zeer leuke demo gezien met een aantal fraaie producten zoals Stars over Vienna ( maar daar horen jullie later meer over van mij ), Royal Wave, Viper, Time Machine, Jack Hammer en toch zeker ook de Familie cakes waren erg leuk.

Wordt nu puzzelen voor ons wat we gaan opnemen en hoop toch ergens volgende week langzaam aan de site weer te gaan vullen :cool:

Heb je voor die tijd vragen stuur ons gerust een mailtje of pm :wink:

Wordt moeilijk kiezen voor je, ik heb gisterenavond geen echte tegenvallers gezien. Over smaak en prijs valt natuurlijk te twisten. Maar zo wie zo de cake,s die jij noemt waren absolute toppers. De Grand Crown en de Pandora,s Box zouden ook niet misstaan in jouw collectie.!!

Wordt moeilijk kiezen voor je, ik heb gisterenavond geen echte tegenvallers gezien. Over smaak en prijs valt natuurlijk te twisten. Maar zo wie zo de cake,s die jij noemt waren absolute toppers. De Grand Crown en de Pandora,s Box zouden ook niet misstaan in jouw collectie.!!

Pandorra's box komt er sowieso bij, grand crown weet ik nog niet

Wellicht dat jullie het al hadden gemerkt, maar ik ben net begonnen met langzaam aan wat spulletjes weer op de site aan het zetten :)
Ik probeer vandaag en morgen lekker door te gaan hiermee, wordt vervolgt...

Vanmorgen zijn er mooie producten van Pangu toegevoegd aan de webshop zag ik. Direct maar even de box On The Beat besteld :D

Ik heb gisteren een klein deel van Pangu en Evolution op de site geplaatst.
En daarna hebben we ons assortiment bepaalt, morgen ga ik proberen weer een en ander online te zetten.
Heb je tot die tijd vragen over oms assortiment,prijzen of dat we bepaalde artikelen kunnen leveren stel ze gerust hier of per mail/pm

Eerste serie artikelen zijn erbij op de site geplaatst.
Ik zal proberen morgen weer het een en ander erbij te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan