Avalanche
VWC lid
Die staat wel hoog op mijn lijstje, ook voor mijn eigen show. Zat te denken om een karton in de finale te gebruiken![]()
Elektrisch schieten neem ik aan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die staat wel hoog op mijn lijstje, ook voor mijn eigen show. Zat te denken om een karton in de finale te gebruiken![]()
Deze nieuwkomer mag niet ontbreken in het assortiment
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?48043-BemBem-*NIEUW-2017*
Uiteraard komen er bij ons ook nieuwe wolff producten bij, vanavond bezoeken wij de demo van Wolff.
Wij gaan aan de hand hiervan deze week de keuze's maken welke producten we gaan opnemen in het assortiment.
En ik hoop begin oktober de site weer te vullen/gevuld te hebben met ons assortiment voor aankomend seizoen
Maar was de demo niet al geweest?
Als deze er maar komthttp://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?48042-Jackhammer-*NIEUW-2017*
Uiteraard komen er bij ons ook nieuwe wolff producten bij, vanavond bezoeken wij de demo van Wolff.
Wij gaan aan de hand hiervan deze week de keuze's maken welke producten we gaan opnemen in het assortiment.
En ik hoop begin oktober de site weer te vullen/gevuld te hebben met ons assortiment voor aankomend seizoen
We hebben een zeer leuke demo gezien met een aantal fraaie producten zoals Stars over Vienna ( maar daar horen jullie later meer over van mij ), Royal Wave, Viper, Time Machine, Jack Hammer en toch zeker ook de Familie cakes waren erg leuk.
Wordt nu puzzelen voor ons wat we gaan opnemen en hoop toch ergens volgende week langzaam aan de site weer te gaan vullen
Heb je voor die tijd vragen stuur ons gerust een mailtje of pm![]()
Wordt moeilijk kiezen voor je, ik heb gisterenavond geen echte tegenvallers gezien. Over smaak en prijs valt natuurlijk te twisten. Maar zo wie zo de cake,s die jij noemt waren absolute toppers. De Grand Crown en de Pandora,s Box zouden ook niet misstaan in jouw collectie.!!
Kom de Royal Wave ook in jullie assortiment???
Wellicht dat jullie het al hadden gemerkt, maar ik ben net begonnen met langzaam aan wat spulletjes weer op de site aan het zetten
Ik probeer vandaag en morgen lekker door te gaan hiermee, wordt vervolgt...