Familie Special

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6404
Artikelnaam: Familie Special
Bruto Gewicht: volgt gram
Netto kruitgewicht: 208 gram
Aantal schoten: 167 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Doorverbonden vuurwerk. 4 cakes met in totaal 167 schoten zijn al voor u gekoppeld tot een prachtige show!
Max. tube diameter: volgt
Tijdsduur: 90 sec.
Stijghoogte: volgt meter
Kartoneenheid: 3/1
Adviesprijs: € 54.95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

6404_familie_special.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Is dit weer een nieuw soort marketing om een compound box te maken met totaal minder dan 500 gram, wat dus gewoon in 1 cake kon? Het kost alleen maar onnodig geld op deze manier.

Is dit weer een nieuw soort marketing om een compound box te maken met totaal minder dan 500 gram, wat dus gewoon in 1 cake kon? Het kost alleen maar onnodig geld op deze manier.

De familie lijn, is een speciale lijn met vuurwerk wat je speciaal met/voor de familie afsteekt.
Zoals vroeger.

Tja, het zal vast geen super spectaculaire rambak zijn, maar voor de normale consument die geen bakken met geld wil uitgeven is dit natuurlijk hartstikke leuk. Voor dik 50 euro loop je om 00.00 uur toch maar mooi met een cakebox(je) de straat op.

De familie lijn, is een speciale lijn met vuurwerk wat je speciaal met/voor de familie afsteekt.
Zoals vroeger.

Ik weet wat de Familielijn/producten voorstellen, maar ik doelde op onnodig gebruik van compound. Dat heb ik nu al een paar keer voorbij zien komen en het lijkt alsof de importeurs daar gebruik van maken omdat het dan meer klinkt dat het is. Dat was vorig jaar ook al zo bij bijvoorbeeld Wolff met een doorlont box die uit 4 kleine cakes bestond terwijl dat in 1/2 cakes had gekund.

Maar goed, misschien is de informatie wel fout in de beginpost!

Netto kruitgewicht klopt inderdaad niet. Ligt boven de 500 gram. Rondom de 526 gram als ik het goed hd gehoord.
Compound is dus wel degelijk van toepassing hier en het komt ook meer overeen met het aantal schoten en de bedoeling van de cakebox.
Ben wel benieuwd naar het filmpje overigens.

Deze bevat iets meer dan 500 gram. En ik overweeg hem voor zo'n 40 euro gewoon mee te pakken. Het is een leuke multi-shape box voor in de vooravond.

Back
Bovenaan