[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vooruit ik zal jullie uit de spanning verlossen! :) Welke 4 cakes hebben jullie in de Mystery Cakedeal gekocht? :)

- Killer Instinct
- Voltage
- Air Damage
- Revival Chry

Thanks, had persoonlijk anders gehoopt maar dat mag je verwachten van een mystery-cake actie.
Stook ze er niet minder om weg.:D

Heb zelf een afspraak staan op 7-8uur de 28e, als je (of iemand anders) geinteresseerd bent PB mij dan even :).

Heb zelf een beperkt budget, was daarom een gok maar daarom nu enigzins teleurgesteld. Zou daarom fijn zijn als iemand er wel plezier aan heeft, dan kan ik wat anders uitzoeken.

Doe ook maar niet meer met een mystery mee, niet geschikt voor mijn budget.

Laatst bewerkt:
Alleen die Revival Cry is / lijkt een flut cake. Maar als je alles qua centen bij elkaar optelt krijg je die er gratis bij. De rest zijn kwalitatief goede cakes. Blijft een gok, dat maakt het ook zo leuk (of niet..) :D

Spinning Tail to Multi Color

Van €179,00 Voor €85,00!!
Let op, Laatste 2!!

2585.1447094879.png

Van €179,00 Voor €85,00!!
Laatste 2!!

http://vuurwerkoutletvierhuizen.nl/artikel/1-2-spinning-tail-to-multicolor-100-s

Heb de volgende vraag, komen die grote variant thunderking ook weer terug? Weet de naam zo ff niet meer, maar blauwe verpakking, per 3 verpakt voor zo'n 6euro ofzo?

Heb de volgende vraag, komen die grote variant thunderking ook weer terug? Weet de naam zo ff niet meer, maar blauwe verpakking, per 3 verpakt voor zo'n 6euro ofzo?

Om welke winkel gaat het? :) In Vierhuizen heb ik nog een paar doosjes Single Three liggen namelijk

Voor wie nog vuurwerktotaal artikelen via de website in Vierhuizen wil bestellen dit kan nog tot morgenmiddag! De rest van de voorraad vuurwerktotaal zal daarna te bestellen zijn in Haulerwijk! :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan