Freakactie Vuurwerk Huizen 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Evo of Pangu eruit lijkt me ook geen optie, dus wellicht van alles wat minder en dan Vuurwerkmania erbij;-)

Zou een hele mooie toevoeging zijn hoor. Dan heb je en erg leuk assortiment.

Ik ook, al ben ik nu wel heel benieuwd.

Iets anders; komt er nog een freak actie de komende periode, of blijft het bij wat er nu op de site staat?

Ik ook, al ben ik nu wel heel benieuwd.

Iets anders; komt er nog een freak actie de komende periode, of blijft het bij wat er nu op de site staat?

Wij zullen begin oktober de site gaan updaten met het nieuwe assortiment, dat zal ik hier melden en ook mailen naar jullie van wie ik het mail adres heb

Dan het andere nieuws, maar ik kan jullie melden dat wij vanaf nu ook VuurwerkMania dealer zijn.
We zullen beginnen met een klein assortiment in onze folder en daarnaast worden wij Pickup Point!

Uiterlijk maandag zullen wij als dealer op de site van VuurwerkMania staan en kunnen jullie de 30% kortings actie artikelen bijstellen en bij ons afhalen!

Zodra wij op de site staan meld ik dat uiteraard!

Dan het andere nieuws, maar ik kan jullie melden dat wij vanaf nu ook VuurwerkMania dealer zijn.
We zullen beginnen met een klein assortiment in onze folder en daarnaast worden wij Pickup Point!

Uiterlijk maandag zullen wij als dealer op de site van VuurwerkMania staan en kunnen jullie de 30% kortings actie artikelen bijstellen en bij ons afhalen!

Goed nieuws Patrick! Mooie aanvulling!

Dat is goed nieuws zeg! Dan wacht ik nog even met bestellen bij VuurwerkMania tot maandag.

Betekent een pickup point dat we alles wat op de VuurwerkMania site staat ook daadwerkelijk kunnen bestellen en afhalen in Huizen? Of alleen het 'beperkte' aanbod wat ook in de folder komt?

Dat zal niet het volledige assortiment zijn, zijn ongeveer 50/60 items.
Je kan heel makkelijk zijn welke, want elk pickup heeft hetzelde basis assortiment.
Ik weet nog niet of er een overlap in it met wat ik opneem in mijn folder.

Even een kleine update, inmiddels is er al een en ander werk verricht en staan wij inmiddels als dealer op vuurwerkmania.nl.
Je kan ons vinden via de dealerlocatir op direct op www.vuurwerkmania.nl/huizen

De laatste hand wordt achter de schermen gelegt aan wat laatste puntjes, kan nu dus zijn dat er wat "opstart" probleempjes zijn.

Dat is snel gegaan! Hier doet de link het :D

EDIT: in eerst instantie doet de link het, maar als ik doorklik niet meer..

Ze zijn er bij Mania achter de schermen mee bezig, maar er moeten nog wat dingetjes ingesteld worden.
Ik zou zeggen houdt de site even in de gaten, zodra hij helemaal werkend is dan laat ik het weten!

Patrick, de bestellingen via vuurwerkmania gooi je gewoon bij de bestellingen die via jou site zijn gedaan? Met andere woorden, ik kan deze items tegelijk ophalen met mijn andere bestellingen?

Patrick, de bestellingen via vuurwerkmania gooi je gewoon bij de bestellingen die via jou site zijn gedaan? Met andere woorden, ik kan deze items tegelijk ophalen met mijn andere bestellingen?

Dit wil ik ook nog even weten voordat ik jullie als ophaal punt selecteer :D, komt dat wel goed uit met de ophaal tijden op de 29e ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan