Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wij hebben vanmiddag een gesprek gepland met VuurwerkMania, dus wacht nog even af met bestellen![]()
Ik ook, al ben ik nu wel heel benieuwd.
Iets anders; komt er nog een freak actie de komende periode, of blijft het bij wat er nu op de site staat?
Dan het andere nieuws, maar ik kan jullie melden dat wij vanaf nu ook VuurwerkMania dealer zijn.
We zullen beginnen met een klein assortiment in onze folder en daarnaast worden wij Pickup Point!
Uiterlijk maandag zullen wij als dealer op de site van VuurwerkMania staan en kunnen jullie de 30% kortings actie artikelen bijstellen en bij ons afhalen!
Zodra wij op de site staan meld ik dat uiteraard!
Dan het andere nieuws, maar ik kan jullie melden dat wij vanaf nu ook VuurwerkMania dealer zijn.
We zullen beginnen met een klein assortiment in onze folder en daarnaast worden wij Pickup Point!
Uiterlijk maandag zullen wij als dealer op de site van VuurwerkMania staan en kunnen jullie de 30% kortings actie artikelen bijstellen en bij ons afhalen!
Zodra wij op de site staan meld ik dat uiteraard!
Helaas, hij geeft aan dat het een dead link is...
Patrick, de bestellingen via vuurwerkmania gooi je gewoon bij de bestellingen die via jou site zijn gedaan? Met andere woorden, ik kan deze items tegelijk ophalen met mijn andere bestellingen?