[2017] Forumactie VUURWERKBUNKER.NL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaan jullie ook Rubro verkopen? En ik snap even de actie niet zo goed. De straatbaas pakketten mag je dus zelf samenstellen? Met de lijstjes die daar onder staan.

Alleen zie ik enkel dat in het excel bestandje en niet de overige spullen die je nog kan aanschaffen bij jullie.

Ergens vind je de knop met daaronder de andere Excel-tabbladen. Daar staat de rest.

Gaan jullie ook Rubro verkopen? En ik snap even de actie niet zo goed. De straatbaas pakketten mag je dus zelf samenstellen? Met de lijstjes die daar onder staan.

Alleen zie ik enkel dat in het excel bestandje en niet de overige spullen die je nog kan aanschaffen bij jullie.

Hi MasterBsc, dit jaar houden we het assortiment bij Pangu, Evolution, Wolff, Broekhoff, Lesli en Zena, maar voor de toekomst sluiten we andere leveranciers zeker niet uit ;) De pakketten kun je zelf samenstellen, zodanig kun je zelf een koppelbox samenstellen (waar de Evo cakes zich goed voor lenen), gewoon losse cakes tegen een scherpe prijs kopen of als je dezelfde cakes neemt kun je het zien als een kartonactie.

In het eerste tabblad waar je in komt staan de Straatbazen-pakketten, klik op een ander tabblad als je het gehele assortiment wilt zien! Als je nog vragen hebt horen we het graag :)

Is het mogelijk om verzoekjes te plaatsen? Zo ja, graag de Viking van Wolff nog erbij in het assortiment :)

Edit: nog een vraag,is de Spinning Blue de goede variant, dus van 2015?

Laatst bewerkt:
Is het mogelijk om verzoekjes te plaatsen? Zo ja, graag de Viking van Wolff nog erbij in het assortiment :)

Edit: nog een vraag,is de Spinning Blue de goede variant, dus van 2015?

Hi Jeroom, bedankt voor je bericht! We hebben op dit moment een kleine basiscollectie van Wolff en willen de demo nog even afwachten voor de rest van het assortiment. De Viking van Wolff is zeker een goede suggestie, ik denk dat we die er wel aan toevoegen, ik kom hier snel op terug!

De Spinning Blue is inderdaad de oude versie, we hebben hem vorig jaar ook in onze show gebruikt. Je ziet hem vanaf 6:05 terug als zowel stepper en cake. van deze batch hebben we nog wat voorraad.

https://www.youtube.com/watch?v=SREXgH-pqcw&t=57s

En nog drie verzoekjes: Nanjing van Pangu en Splitting Stars en Sunbeam 1 van Evolution. Weet niet of het nog in het assortiment past, maar nooit geschoten is altijd mis :)

Edit: De dreamscape box 25 mag ook in plaats van de Splitting Stars, bestel ik 2 van die doosjes, want had ook al de Red Ghost op het lijstje staan.

Laatst bewerkt:
Gaan jullie ook de Battle of Vendetta van Lesli voeren, al dan niet in een omlabeling?

Ja de Battle of Vendetta hebben wij ook in het assortiment. Bij ons gaat deze onder de naam: Revolver XXL en is een vaste aanbieding van 149 voor 99.95.

En nog drie verzoekjes: Nanjing van Pangu en Splitting Stars en Sunbeam 1 van Evolution. Weet niet of het nog in het assortiment past, maar nooit geschoten is altijd mis

Edit: De dreamscape box 25 mag ook in plaats van de Splitting Stars, bestel ik 2 van die doosjes, want had ook al de Red Ghost op het lijstje staan.

Dat zijn ook mooie producten, nemen we in overweging! Voor de splitting stars zou je ook kunnen kijken naar de Sky Splitter (Splitting Neon) van Lesli. Dit is dan wel een compbibox, maar wel met erg mooie multicolor crossette.

Dat zijn ook mooie producten, nemen we in overweging! Voor de splitting stars zou je ook kunnen kijken naar de Sky Splitter (Splitting Neon) van Lesli. Dit is dan wel een compbibox, maar wel met erg mooie multicolor crossette.

Bedankt voor de tip! Prijzig, maar wel precies wat ik zoek. Denk er nog even over na :)

Bedankt voor de tip! Prijzig, maar wel precies wat ik zoek. Denk er nog even over na :)

Hoi Jeroom, misschien interessant om inderdaad nog een dagje na te denken want vanaf morgen komen we elke week met een interessante karton-actie... ! :)

Yes, top zaak ! met mooie aanbiedingen voor de freak.
hopelijk weer zo dikke demo + eindshow dit jaar :D

whhh-1024x686.jpg

Prachtige foto Stefan, sta er zelf ook op :D. Was echt genieten op de demo.

vanaf morgen komen we elke week met een interessante karton-actie... ! :)
Interessante kartonactie klinkt veelbelovend. Ben benieuwd!

Omdat het zo lekker vies weer buiten is komen we voor de kartonacties als eerst met een lekkere kleurige combinatie! De Sky Splitter van Lesli Vuurwerk bestaat uit 4 crossette-cakes, waarvan drie hetzelfde en één finalecake. Ideaal voor een showtje dus ;)

De Sky Splitter kost normaal €119.50, en kun je bij ons in de actie bestellen voor maar €75.- (dit is dus 37% korting). De kartonacties worden steeds toegevoegd aan het bestelformulier in de startpost, via deze kun je ook een bestelling plaatsen.

Dit is een zoooo ondergewaardeerde crossettebak. Geen enkele andere crossette cake kan hier aan tippen!!

Nog wat bewegend beeld toevoegen..hier te zien in het begin van mijn show de eerste 2 cakes, dan op 3.14 de laatste 2 cakes van deze doos.

Laatst bewerkt:
NIEUWE KARTONACTIE ONLINE

Nu, ongeacht je bestelbedrag, de Colorful City van Pangu voor maar €90.- (dit is 31% korting)! Wees er snel bij als je van deze scherpe prijs wilt profiteren :)

GEKKENHUIS BIJ VUURWERBUNKER.NL :bonk: Morgen komen we met een echte knaller van een kartonactie waarmee je het nieuwe jaar met veel herrie kan inluiden... stay tuned!

NIEUWE KARTONACTIE

De Hoogmoed uit de Marijn collectie van Lesli Vuurwerk is een absolute knaller! Normaal per stuk €15.50, nu bij ons een karton (12 stuks) met 60% korting! Je betaalt dus maar €6.25 per cake, €75.- per karton. Wij hebben wel wat ideetjes wat je met 12 stuks kan doen .. :) OP = OP

Laatst bewerkt:
Wow! Ik ben niet zo'n projecten type, maar voor 75 euro kan je toch wel iets heel moois doen dan! :D
Budget is hier vol, dit is tevens een van de winkels die ik ga onthouden voor volgend jaar! :)

Gisteren zijn wij op bezoek geweest bij de demo van Wolff Vuurwerk, waar we weer prachtige dingen hebben gezien! Een aantal nieuwe producten (Crazy Ghost, Stars over Vienna, Viper, Jackhammer etc.) zijn toegevoegd aan onze collectie en dus ook te bestellen in de forum actie, check het bestelformulier voor alle producten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan