Luc Rijpma
VWC lid
Als iemand nog geen orderbevestiging heeft gehad stuur mij even een pm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Komen dan ook de nieuwe producten online?
Een vraagje, is het mogelijk om uit te zoeken welke versie van de "Spinning Blue" van Broekhoff op voorraad is in Haulerwijk?
Gaat het om de nieuwe 2016 versie of de 2015 versie en ouder?
Ik ben hier erg benieuwd naar en ik denk wel meerdere liefhebbers![]()
Let op!!
Vanaf maandagavond zullen de Rubro producten iets in prijs stijgen.
Helaas kunnen we nergens op de cakes terug vinden om welk jaartal het gaat![]()
Kunnen jullie dan niet eerst een aantal boxen die in Vierhuizen en Groningen te koop zijn nog een paar dagen ook aanbieden voor de huidige prijzen in Haulerwijk?
Weet niet of je nu doelt op het feit dat alle prijzen zouden gaan stijgen, maar die prijsstijging is alleen voor Rubro producten neem ik aan en Haulerwijk heeft amper Rubro.
Bedoel ook Rubro, zie in de andere shops veel verschillende boxen voor prima prijzen. Voordat de prijzen omhoog gaan mogen deze wan mij best ook aangeboden worden in Haulerwijk.![]()
Wanneer word bekend wat er in de mystery zat? Wel zo handig voor de volgende bestelling![]()
![]()
Let op!!
Vanaf maandagavond zullen de Rubro producten iets in prijs stijgen.
Persoonlijk vind ik niet dat het iets in prijs is gestegen maar behoorlijk. Bijvoorbeeld six elements van 100 naar 169, 4 seasons van 80 naar 120 super three van 10 naar 17,50 is toch bijna een verdubbeling.
Hopelijk komen er nog mooie acties aan. Gelukkig al het een en ander besteld
We blijven Nederlanders hé!
Natuurlijk kun je dit niet scharen onder 'iets'. Maar vergeet ook niet dat zeker met een heleboel aanbiedingen/cakeboxen-prijzen de Groningse vuurwerk-outlet winkels toch echt zo'n beetje de laagste zijn qua prijs.
Stelregel overigens met freakacties is: hoe eerder je besteld, hoe goedkoper!
Daarom probeer ik de echte toppers qua vuurwerk altijd in januari/februari al te kopen.
Helaas echt te ver om iemand voor te laten rijden deze winkel. Ik volg ze wel op de voet. Zodra ik mijn rijbewijs heb zal ik hier ook zeker vanuit het zuidwesten klant worden!![]()