Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Iedereen bedankt voor het delen van de mooie video's en foto's. Heb erg genoten van alle beelden en ook de kermis ziet er goed uit. Vind de schow echt top qua opbouw, mooi tempo en wat een mooie effecten. Ben er helaas nog nooit geweest, maar na het lezen van alle reacties en na het horen van alle enthousiaste reacties van de toeschouwers in de films weet ik het zeker: volgend jaar moet ik echt proberen om hier bij te zijn!
Ondertussen wordt het wel elk jaar drukker en drukker met freaks, mooie bommetjes lekker dicht bij huis. Gezellige kermis met mooie vrouwen, pilske erbij
Mijn video, van wat ik een zeer leuke kermis show vind. Helaas had ik een minder mooie plek ik was een beetje aan de late kant vertrokken. Wat ik alleen niet snap is het lage vuurwerk wat ze schieten aangezien dit vanaf het kermisterrein zelf bijna niet te zien is.