[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vermoedelijk een klein foutje.In Gronningen en Vierhuizen 139,- op de site, haulerwijk van 139,- voor 70,-.
Screenshot_20170806-145207.jpg

Volgens mij begin jij elke dag met een glas azijn of niet Sirens.
De acties en aanbiedingen van Vuurwerk Outlet behoren altijd tot de betere. Maar dat wist je blijkbaar niet....

Volgens mij begin jij elke dag met een glas azijn of niet Sirens.
De acties en aanbiedingen van Vuurwerk Outlet behoren altijd tot de betere. Maar dat wist je blijkbaar niet....

Ik ben dat helemaal met je eens, wees s tevreden t is alleen maar negativiteit wat die gast uitbrult. T is warempel nooit goed, wees blij dat er zulke acties zijn bah...

Komt binnenkort wel meer, maar deze artikelen kunnen we voor dump prijzen aanbieden.
Dus doe je voordeel ermee!!

Thanks, dan wacht ik dat even af.

Had voor vanaaf wat meer producten verwacht, dacht dat ik er langs heen keek. Vorige actie in haulerwijk had een stuk meer producten vandaar.

Gaat de Golden Thunde ook nog als losse cake verkocht worden? Een karton is me net wat teveel van het goede:D

Wat een geweldige acties zeg. Het lijkt wel of ze elk jaar groter en groter worden.
Mijn tijd heb ik gehad met vuurwerk kopen maar gun elke freak zo'n mooie acties als dit!

We hebben weer zin aan het nieuwe seizoen! :D

Dinsdag is het alweer augustus en dan gaan we alweer heel hard richting de importeursdemo's en bekendmakingen van de nieuwe producten! :)

Zaterdag 5 augustus zullen we met een RAM actie komen in Groningen, Haulerwijk en Vierhuizen! :D
Er staat toch echt Groningen.
Ik wacht nu wel op de nieuwe producten die komen van Rubro en Wolff.
Dan ben ik weer van de partij.
Nu eerst maar een BenRiach 17 years Pedro Ximenez Sherry Cask Finish kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan