Ontwikkeling vuurwerk in samenspraak importeur

Heel leuk idee!

Afhankelijk van het effect raak je 50 kartonnen wel kwijt aan de liefhebbers gok ik. Als het een cakebox gaat worden, dan zie ik helemaal geen problemen met de minimale afname bij de fabrikant.

Dus dan zou je uitkomen op 200-500 stuks. Afhankelijk van het product zal een crowdfunding minimaal 5.000,- op moeten leveren. Is dat realistisch voor een product dat door stemming wordt gekozen?

Denk ik niet.
Men zal ook rekening moeten houden met een bepaald verdien/omzet model van zowel importeur als winkel.

Gr

Denk ik niet.
Men zal ook rekening moeten houden met een bepaald verdien/omzet model van zowel importeur als winkel.

Gr

Natuurlijk, maar dat moet gewoon marge zijn lijkt me? Dus wij investeren d.m.v. crowdfunding een 'x' bedrag, productie is gedekt, en vervolgens kan er marge overheen en kom je op een verkoopprijs. Toch?

De grote vraag is: wat zijn de productie- en transportkosten. Die gaat een importeur natuurlijk nooit vrijgeven of zomaar meedelen ivm concurrentie.

Marge winkelier en marge importeur.

Iets als dit doe je voor je early adopters, zal nog geen 1% van de totale onmzet zijn. Dan daarmee komen ik vind het walgelijke gedachte of je snapt t zaken doen gewoon niet marchel.

Marge winkelier en marge importeur.

Iets als dit doe je voor je early adopters, zal nog geen 1% van de totale onmzet zijn. Dan daarmee komen ik vind het walgelijke gedachte of je snapt t zaken doen gewoon niet marchel.

Ben ik niet helemaal met je eens. Buiten het feit dat hij al aangaf het niet te gaan doen, is het wel zo dat de importeur de risico's neemt en er waarschijnlijk het meeste werk aan heeft. De importeur hoeft er niet rijk van te worden, maar we werken natuurlijk niet om anderen maar te plezieren.

Ik denk dat jullie dit topic prima kunnen gebruiken om te brainstormen hoor. De naam VWC zal echter hieraan niet verbonden kunnen worden. (aangezien we onze naam niet willen verbinden aan een importeur) Wel kan je het bijvoorbeeld een liefhebbers-cake noemen oid?

Leuk topic en de gedachte vind ik top. Ik ben benieuwd waar dit uiteindelijk toe gaat leiden, maar het enthousiasme is er en waar een wil is, is een weg. @Stavrosken Heb je bijvoorbeeld al specifiek nagedacht over een product? Misschien is het een leuk idee om daarover te brainstormen. Bijvoorbeeld: Waar is de meeste interesse in?: een cake, cakebox, vuurpijl etc. Ik denk dat er genoeg mensen hier op het forum zijn die dan met effecten en combinaties komen.

Ik ben al langer met een soort gelijk concept bezig.
Maar hierover later meer.
gr

Ben wel erg benieuwd wat dit dan inhoud.

Back
Bovenaan