Evolution Teaser thread

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij deze maken we de introductie van onze nieuwe showboxen serie bekend.
De Phenomenon show serie
Voor 2017 starten we met 1 box 140sh met 25 en 30mm tubes en gemixte effecten en shapes

Phenominon Serenity.jpg

gr
Evolution fireworks

Laatst bewerkt:
Bij deze maken we de introductie van onze nieuwe showboxen serie bekend.
De Phenomenon show serie
Voor 2017 starten we met 1 box 140sh met 25 en 30mm tubes en gemixte effecten en shapes

Bekijk bijlage 32642

gr
Evolution fireworks

Yes! Daar hoopte ik al op, een box met verschillende kalibers en schietrichtingen :D Doos ziet er ook gaaf uit trouwens. Benieuwd naar meer info.

Had het op facebook al voorbij zien komen, labels zien er gaaf uit en de uitwerking ben ik heel benieuwd naar, deze komt op het lijstje!!

Ziet er weer strak uit hoor. En tijdens ons bezoek werd al duidelijk wat de bedoeling ongeveer was, dat moet helemaal goed komen.

Ik ben wel benieuwd waarom er gebruik gemaakt wordt van een kleiner kaliber in een 'showbox'. Is dat voor een bepaald effect zoals tails oid? Ik bedoel er verder niks mee hoor, ben er gewoon benieuwd naar. Ik vind het vaak zonde dat er met onze wetgeving nog vaak gekozen word voor kalibers kleiner dan 30mm, tenzij het effect er naar is natuurlijk.

Dat is heel eenvoudig.
Niet alle effecten komen beter uit de verf in 30mm.
En ook het spelen met callipers en effect vullingen geven een leuker beeld.
En vergis je niet is wat er met 25 gerealiseerd kan worden.
En andere shapes maken een cake vaak veel duurder wat je dan weer kunt compenseren door met 25mm en 30mm te mixen.

Gr
Evolution Fireworks

Ja precies, voor Fan shape of wat dan ook is 25mm echt ideaal. En zo zijn er genoeg cakes die echt goed zijn in 25mm, zo had ik bijvoorbeeld een cakebox vorig jaar die zeker 1 van de betere was uit 2017. Dat was de Smash box 2 van Pangu. Door het tempo en aantal shots en de kwaliteit waar jullie natuurlijk ook mee bekend zijn, was het echt een topper.

Ik ben benieuwd naar jullie nieuwe producten dit jaar!

Ja precies, voor Fan shape of wat dan ook is 25mm echt ideaal. En zo zijn er genoeg cakes die echt goed zijn in 25mm, zo had ik bijvoorbeeld een cakebox vorig jaar die zeker 1 van de betere was uit 2017. Dat was de Smash box 2 van Pangu. Door het tempo en aantal shots en de kwaliteit waar jullie natuurlijk ook mee bekend zijn, was het echt een topper.

Ik ben benieuwd naar jullie nieuwe producten dit jaar!

Dit spreekt echt voor de volle 100% je eerdere vraag tegen

Voor de mensen zonder Facebook, dit staat er sinds gisteren op. Ik had hem hier al wel verwacht maar ben hem nog niet tegengekomen. Doos ziet er in ieder geval weer spectaculair uit. En nu wachten op het filmpje:)Capture.JPG

Alleen al om de verpakking zou ik m graag willen hebben, spectaculair nu nog de uitwerkingen... gek op winterse sferen dus kom maar op!!

Ben ook zeer benieuwd naar wat er nog komen gaat, mijn 1e bestelling ga ik komende week doen maar met de gedachten dat er nieuwe producten komen, dus moeten geld vrij houden ;)!!!

En voor de mensen zonder facebook,
De bekendmaking van het design van een nieuwe show box.
Het label van... jawel de,
3xHeaven

FB_IMG_1499450986537.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan