Fireval No.35 - GBV-WECO Fireval 2017 - Compound

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Geef jouw mening over onderstaand artikel, deze zullen bekeken worden door de heren van GBV-WECO en meegenomen worden in hun beoordeling.
Heb je suggesties over bijvoorbeeld tempo of volgorde, plaats ze zeker!
Je zal het beoordelen op basis van een film welke is geschoten op afstand. Het kan zijn dat kleuren en effecten minder duidelijk overkomen dan in werkelijkheid, houd hier zelf rekening mee, GBV-WECO doet dat ook.

Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 150 (Compound)
Richtprijs: € 179

Erg mooie box, prijs ietwat aan de hoge kant maar voor een 2kg compound met waaiers nog wel te doen.

ik weet niet of hij het zo bedoeld, maar zou het kunnen zijn dat compound, zoals ik ergens anders ook al zei, duurder is dan "gewone cakeboxen"? In dat geval hoeft compound van mij niet, dan heb ik het liever gewoon zoals het was.
greetzzz

Als de cakeboxen nou ruim naast elkaar afgestoken worden kan je ze nog los bekijken. Nu zie je 2 boxen door elkaar en zal de gewone consument een heel ander product verwachten bij aankoop. Al vaker gezegd, maar het blijft jammer dat sommige importeurs dit toch niet veranderen. Het product zelf is leuk gevarieerd alleen de prijs is wel aan de hoge kant.

Ik vind hem niet heel bijzonder. Als je na gaat dat er hier 2 worden geschoten, richtprijs loopt dan al snel naar de 360 euro. Dat vind ik dit niet waard.

Back
Bovenaan