Freakactie Vuurwerk Huizen 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren weer een leuke bestelling gedaan (3e inmiddels) bij deze topwinkel!! waaronder Fairytail assortiment, Karton Big 19 en 1x de Radical Power van Wolff.

De prijzen staan iig tot eind deze maand vast, ga ze nog proberen te verlengen tot eind juli.
Ik ben alleen op moment ook erg druk met de voorbereidingen van mijn huwelijk 29 juni.
Mochten ze per 1 juli niet meer juist staan, mail dan even naar [email protected] en dan kom ik zsm na mijn huwelijksreis erop terug

Dit is de minst aantrekkelijke winkel kwa kortingen die ik tot nu toe ben tegengekomen.

De kortingen zijn misschien niet zoals elders. Maar de service maakt heel veel goed. Eerlijk is eerlijk, je kan je vuurwerk wel ergens goedkoper krijgen. Maar de klantgerichtheid is zelden ergens zo goed. Ik heb nog nooit gehad dat er iets niet klopte en ook als je wat anders wilde was er wel over te praten.
Daarnaast heeft je post inhoudelijk niet zo heel veel nut in dit topic denk ik. Wat wil je ermee bereiken?
greetzzz

Desalniettemin zijn de prijzen nog steeds erg goed en vele malen beter dan wat je kan vinden in de latere maanden van het jaar. Daarbij komt ook nog eens een super assortiment en de beste service die ik tot nu toe ben tegengekomen in een vuurwerk winkel.

Desalniettemin zijn de prijzen nog steeds erg goed en vele malen beter dan wat je kan vinden in de latere maanden van het jaar. Daarbij komt ook nog eens een super assortiment en de beste service die ik tot nu toe ben tegengekomen in een vuurwerk winkel.

Sluit ik mij helemaal bij aan, 2 vrienden van me bestellen nagenoeg alles hier puur vanwege de uitstekende service en elk jaar complete bestellingen, zeggen ze. Heb zelf ook nog overwogen er naar toe te rijden, alleen is het helaas 100 - 120 km van mn route vandaan... :cry:

Dit is de minst aantrekkelijke winkel kwa kortingen die ik tot nu toe ben tegengekomen.

Inderdaad een erg zinvolle post... En tuurlijk kan het altijd wel goedkoper, dat kan overal.
Maar zoals tjopper al aangaf in de post hierboven, de service bij vuurwerkhuizen is echt steengoed!! Dat maakt die paar tientjes meer of minder over een bestelling van een paar honderd euro meer dan waard! Geloof mij beter ga je echt niet vinden!!! Zelfs tijdens de laatste en meest drukke dagen van het jaar staan Patrick en zijn team klaar voor de liefhebber, ongeacht je wens proberen ze het beste voor je te doen (ik spreek uit ervaring).

Blijf aub van onze Patrick af! Die man doet zo hard zijn best voor de liefhebber, echt veel respect tegenoever hem en zijn team.

Wat de prijzen betreft, in mijn ogen een dikke prima!!

Groet

Je hoeft er ook niet te kopen he Sirens. Wees blij en dankbaar dat er winkels zijn die zich inzetten voor de freaks en daarbij flinke kortingen geven.

Ik vind dat sirens altijd de minst aantrekkelijke Posts heeft op het forum. Heb bij huizen 3 bestellingen geplaatst. En waaronder een kartonnetje cruelty voor een heel mooi prijsje. En zoals omepje zegt je hoeft er niks te kopen of op hun webshop te kijken. De prijzen staan al vast vanaf het begin van dit jaar, dus snap dan ook niet waarom je 5 maanden later met deze post komt.

Ik vraag mij af of je al deze niet meegaande reacties op jou bericht had verwacht. Want het klopt, niet alle prijzen zijn de laagste van het land. Maar ze liggen er wel tegenaan, de ene keer goedkoper de andere keer wat duurder. Maar dan praat je echt of enkele euro's. En wat krijg je er voor terug?
Persoonlijke betrokkenheid, laagdrempelig contact, niets is onmogelijk tenzij het onmogelijk blijkt.
En voor mij persoonlijk is de betrouwbaarheid de afgelopen 4 jaar 100% gebleken.

Nou ja ik wil eigenlijk aangeven dat als je alleen naar de prijzen kijkt bij deze winkel en daar je mening over vormt, je flink de plank misslaat en jezelf een bijzondere ervaring onthoud.

Ik bedoel ermee dat het ergens anders goedkoper verkocht word. Niks meer of minder en het staat een ieder vrij om zelf te bepalen waar die besteld.

Ik bedoel ermee dat het ergens anders goedkoper verkocht word. Niks meer of minder en het staat een ieder vrij om zelf te bepalen waar die besteld.

Maar dan hoef je toch niet zo'n post te plaatsen. Zie nergens een post van jou wie de goedkoopste is. Jou post kwam gewoon een beetje neerbuigend over naar huizen. Maar verder is iedereen natuurlijk vrij om te bestellen waar die wilt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kopen en verkopen is vooral elkaar iets gunnen. De prijs is daar slechts een onderdeel van.
Klantvriendelijkheid en zekerheid van bestelling vind ik minstens zo belangrijk.

Goed dat de prijzen gelden tot eind juli Patrick! Dan kan ik mooi nog even kijken over het wat geld over is na mijn vakantie om in vuurwerk te steken.
Een goede trouwdag en voortzetting daarvan toegewenst! Ik zie het vuurwerk wel weer boven Huizen. :)

Helaas zal er geen vuurwerk biven huizen te zien zijn, ik trouw namelijk niet in huizen ;)
En jammer genoeg was er geen budget meer over voor een showtje.

Mochten de prijzen per 1 juli weer de normale prijzen op de site staan, mail me dan even. Dan gaan we het na mijn huwelijks reis allemaal in orde maken!

Hihi, het was een gokje dat je in Huizen zou trouwen. :)

Komt goed wat betreft de extra bestellingen. Bestel wel wat minder flessen wijn bij het eten binnenkort op Skiathos. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan