Zena Megastore Olen

Mocht al een tijdje niet meer, ze boden als vervanging 4 25.000 rollen met koppelsysteem of een 11m lange nitraatmat met eindbom en koppelsysteem aan. Maar deze staan er nu ook niet meer op

Klopt, uit 1 stuk werden er al lang niet meer verkocht. Ik had overigens 3 rollen in een doos zitten ipv 4.

Allereerst de beste wensen voor 2017! De laatste tijd zijn er een hele hoop speculaties rondom Zena België geweest. Graag hadden wij jullie het volgende meegedeeld. Ten eerste heeft Zena België een topseizoen gehad waardoor we helaas niet meer over voldoende voorraad beschikken om een échte Zena Sales te houden in januari. We hadden dat graag anders gezien, echter mogen we niet klagen. De eerste orders voor seizoen 2017/2018 zijn reeds geplaatst en we zijn dan ook van plan in 2017 er weer een dikke lap op te geven. Er staat ons heel wat te wachten. Zowel Zena Olen als Maaseik als Maasmechelen als Baarle blijven voortbestaan. Ook de eerste stappen van de Zena Trophy 2017 zijn reeds gezet. Kortom Zena Vuurwerk gaat gewoon Harder Better Faster. Laat 2017 maar komen want wij zijn er helemaal klaar voor! Knallende groeten, Zena België.

Is er al ergens duidelijkheid over?
Ik zie dat er in januari zelfs is gesproken over een zena trophy?

Ook met betrekking tot het jaar 2017.
Het is bijna mei en de winkels zijn zo leeg als maar zijn kan, komt dit omdat er een flinke update in het assortiment aankomt?
Hadden jullie van te voren niet kunnen bedenken dat door andere regelgeving er misschien eerder nieuwe producten door konden komen?

Ten eerste, nog steeds groot zena-fan.
Maar na alle geruchten en ook slecht aanbod in de winkels, vorig jaar al, wat natuurlijk begrijpelijke redenen had.
Is het appart dat er in januari een dergelijk bericht verschijnt en het daarna stil is.

Al zijn jullie uiteraard niks verplicht aan een forum, waarvan de leden een heel klein gedeelte zullen zijn van het klantenbestand, zou t toch wel attent zijn om weer eens iets te laten horen wanneer mogelijk.

In mijn ogen zijn de kleinere zaken jullie sinds vorigjaar voorbijgegaan op alle vlakken.
Spijtig, die kwamen voorheen nog niet eens bij jullie in de buurt.

Vind het ook jammer dat het zo angst aanvallend stil is rondom zena
hat wel wat meer verwacht

neemt niet weg dat zena voor mij nummer 1 is

Hoop dat ze dit jaar met goede aanbiedingen blijven komen
en stiekem hoop ik ook wel op januari sale maar de tijd zal het leren

GR vvw

zena is niet meer mijn nummer 1 om vuurwerk te halen. De freakacties hier in NL heb ik nu veel meer aan. Denk niet eens meer dat ik in Belgie kom dit jaar.

Onderstaande bericht is van 15 april dus ze zijn er zeker mee bezig.

We zijn er volop mee bezig en het ziet er vooralsnog rooskleurig uit. Echter brengen we voorlopig nog niets naar buiten voordat we 110% zeker zijn dat die weer door kan gaan en als het goed is komen we hier als eerste op de Mei meeting mee naar buiten.

wij zijn ook klaar met zena kunnen hun weinig aan doen maar illegaal en legaal in nederland is nog beter en genoeg gezeur had bij zena nee het is het rijden niet meer waard
groet dirk maas

het vrolijkste personeel was er ook niet en vaak dingen duurder voor betaald terwijl er korting op gekregen zou worden en het zelf niet nagekeken heb en er later pa achter kwam

Er word nu al een paar keer gezegd dat Frankrijk het nieuwe Belgie is/wordt, maar dat is verder alleen in theorie natuurlijk. Ik denk niet dat ze veel klanten zullen hebben als je daar een Megastore opent. Er zit nog al een verschil in een stukje naar Olen rijden en naar ( de grens van ) Frankrijk. Dat zal zeker niet interessant zijn voor Zena, enkel de doorgewinterde freak maakt zo'n tripje.

Op FPM staat dit korte bericht van forum-lid Baron van lunt zu sas van 22-04 jl.:

Afgelopen vrijdag ben ik met Moontan naar Zena Olen geweest om weer eens een frisse neus te halen, we leken wel twee krasse knarren die op schoolreisje gingen. Ronny Luypaers was in de winkel aanwezig en tijdens het babbelen met een bakkie koffie erbij kregen we de informatie dat:

- er een mei meeting aankomt (laatste weekend van mei).
- een Zena Trophy gaat worden gehouden.
- dat de locatie in Olen gewoon "up and running" blijft met Ronny als eigenaar.

we hebben zelf kunnen zien dat de bunkers enkel nog voorraad bevatten wat in de winkel ook aangeboden wordt, nieuwe leveringen komen weer vanaf de zomer, toch hebben Fred en ik weer wat leuke aanwinsten kunnen aanschaffen.

we gingen er met wat zorgen heen maar we zijn gerustgesteld weer vertrokken.

Oke, meimeeting laatste weekend. Zal dus weer een zondag zijn? En zal WEER tijdens de gp van Monaco zijn? .

Als er een meeting is dan ben ik erbij! Zou wel z.s.m. Een datum bekend maken (ivm met de werkende mens of andere verplichtingen).

(tevens vraag ik nu misschien wel veel, maar zou er dan wel weer een mogelijkheid kunnen zijn dat f1 opgezet kan worden om toch nog even mee te kunnen kijken).

Tot dan! En anders natuurlijk tot de trophy! :)

Lekker slecht dat een winkel die heel het jaar open is en redelijk groot te noemen is , het halve jaar niks op vooraad heeft .

Je benoemt precies waarom in je eigen zin :).

Buiten het seizoen om komt enkel een freak ieder weekend, en met het voetbal een paar mensen voor rook en/of bengaalse artikelen. Daarom zijn voorraden minder dan in het hoogseizoen, redelijk logisch.

Daarbij weet ik niet of je het topic, danwel Zena, hebt gevolgd het afgelopen jaar, maar het ging niet geheel volgens plan. Dankzij nieuwe regels en een rechtzaak zullen veel producten niet meer verkocht mogen worden, komen er misschien nieuwe artikelen etc.etc.

Hierdoor zal eerst oude voorraad uitverkocht moeten worden + nieuwe producten eerst gemaakt, getest, gelabeld, verstuurd worden etc. En in laagseizoen is daar tijd voor.

Dus even iets verder kijken dan je neus lang is, en alle genoemde redenen hierboven in acht nemen!

In januari 2016 was er nog veel op vooraad en geloof me er waren genoeg klanten waaronder ik. En de regels die je noemt geld enkel op rollen en los knal spul het meeste wat ze verkopen niet. Dus je verhaal klopt niet andere winkels in belgie hebben alles bijna op vooraad

Kijk, het gaat de goede kant op met Zena. Hier een paar nieuwe categorie 3 producten:

Een salute cake met 60 shots en 25mm kaliber.

Brocade crown 49 shots en 30mm kaliber.

Een hele dikke cry crackling cake met 49 shots en 30mm kaliber.

Verder nog een nitraatje ala Fp3:

Een hele dikke kwaliteits 19shots cake:

Worden momenteel in Polen verkocht. Zou het dus toch zijn dat ze bezig zijn met categorie 3 in Belgie er doorheen te krijgen? Dit is iedergeval wel echt top spul wat vele freaks wel in handen willen hebben.

Top materiaal laten we hopen dat dit dadelijk ook gewoon in belgie te koop is
Dan zijn er een hoop mensen zeer tevreden

Back
Bovenaan