[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had kan zijn dat de website op mobiele apparatuur nog niet werkt. Dit was met het overzetten in Vierhuizen ook het geval! :wink:

Niet alleen op mobiele apparatuur maar ook niet op de PC, heb het met verschillende browsers geprobeerd en ook de cookies en alles verwijdert maar komt er nog steeds niet op.

Telefoon werkt niet. Net snel op een computer gekeken op het werk en dan doet de site het. Transbomber al uitverkocht zag ik. Helaas wederom. Door dit gekut dus vanavond pas tijd om te kijken via me laptop :sad:

Balen inderdaad. Hopen dat tie dit jaar van dezelfde kwaliteit is ...

king coronation staat er gek genoeg wel tussen als je bij cakes 500 gram kijkt.

top prijzen weer, de transbomber en immortal gold zijn weer besteld voor maar 150 euro :P

Is het ook weer de bedoeling dat er de 28e om 0:00 opgehaald kan worden? Of alleen vanaf 05:00?

Is niet de verkeerdr link beide werken gewoon. Mensen snappen niet dat je cookies en cache moet legen . Soms volstaat een keer op de vernieuwen knop of refresh

ik heb beide links geprobeerd, en heb al meerdere keren mijn cookies en Cache geleegd maar het helpt allemaal niks. en dan nog het zou ook moeten werken zonder de cookies en cache te moeten legen. ik hoef nu toch ook niet elke keer als ik een site wil bezoeken mijn cookies en cache te legen om de meest recente versie te zien?

ik heb beide links geprobeerd, en heb al meerdere keren mijn cookies en Cache geleegd maar het helpt allemaal niks. en dan nog het zou ook moeten werken zonder de cookies en cache te moeten legen. ik hoef nu toch ook niet elke keer als ik een site wil bezoeken mijn cookies en cache te legen om de meest recente versie te zien?

Op vernieuwen drukken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan