Freakactie Vuurwerk Huizen 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er even achter aangezeten en er is een storing in het datacenter, wordt hard aan gewerkt en moet als het goed is spoedig weer draaien.

Zal proberen straks even een update hier te plaatsen.

De website werkt inmiddels weer :)
Direct even van de gelegenheid gebruik gemaakt de laatste Garden Party III te kopen. Het kruit kruipt waar het niet gaan kan :)

Die metalen banden krijg je makkelijk met een keukenschaar door. Al dat geklooi met tangen ed is nergens voor nodig.

Er is niets makkelijker dan een blikschaar, ik heb alles al geprobeerd om tijdswinst te hebben.
Maar enige wat vlot en snel gaat is toch echt een blikschaar.

De website werkt inmiddels weer

Bij mij op de ipad en de pc niet, hier krijg ik namelijk geen afbeeldingen bij de producten te zien en als ik op het produkt klik dan kom ik niet bij meer info van het produkt maar ga ik naar het start scherm van cakes ?

Laatst bewerkt:
Het klopt ( helaas ) dat de afbeeldingen niet zichtbaar zijn, daar wordt hard aangewerkt.
Maar hier op de pc krijg ik wel product info als ik op het product klik.

Zal het in ieder geval even doorsturen naar de ict'er

Bij mij op de ipad en de pc niet, hier krijg ik namelijk geen afbeeldingen bij de producten te zien en als ik op het produkt klik dan kom ik niet bij meer info van het produkt maar ga ik naar het start scherm van cakes ?

Ik doelde op het offline zijn van de website ;)

Gaaf! Hier zat ik al een tijdje stiekem op te hopen :) Hij is besteld ;)

Toch maar weer twee keer een Purple Haze en twee keer een Sunbeam 5 besteld. Nu eerst een update van Patrick afwachten halverwege deze maand:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan