Vuurwerk Almere Haven Freak Actie 2017 !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben fan van de golden thunder, en als het ook maar enigszins zou kunnen de Some like It Hot van Pangu, maar dat zit er vast niet in...

Bedankt voor je reactie WJE we gaan het noteren en meenemen.

En ja de Some like It Hot van Pangu zouden we graag willen aankopen maar er is nog niets bekend op dit moment.:cry:

Dennis

Een mooi nieuwtje vanuit Vuurwerk Almere Haven.:)

Wij kunnen vol trots melden dat wij Evolution-Fireworks zullen gaan verkopen in Almere Haven 100%.

Ook gaan wij het assortiment de aankomende weken verder verhogen in Almere Haven en op de webshop.

Vriendelijke Groet,

Dennis

Inmiddels zijn de eerste artikelen ook netjes op voorraad in de bunkers die ook op de webshop worden verkocht.

www.vuurwerkalmerehaven.nl20170126_185114.jpg

Klopt het dat de Insane meteen al uitverkocht was? Zijn er binnenkort nog meer Evolution producten te verwachten? En worden uitverkochte producten nog aangevuld?

Verder super mooie actie! Heb al een aardig Winkelmandje vol maar zit nog een beetje op de wip tussen nog een box of zelf een mooie combi van losse cakes maken.

Klopt het dat de Insane meteen al uitverkocht was? Zijn er binnenkort nog meer Evolution producten te verwachten? En worden uitverkochte producten nog aangevuld?

Verder super mooie actie! Heb al een aardig Winkelmandje vol maar zit nog een beetje op de wip tussen nog een box of zelf een mooie combi van losse cakes maken.

Goede middag WJE

Nee deze was nog niet uitverkocht alleen het vinkje moet ik even om zetten :bonk:
Want ben achter de schermen bezig met de voorraad en aanmaken artikelen dus heb vergeten het vinkje aan te zetten daarom is die nu zichtbaar zie ik:D

Verder gaan we Evolution uitbreiden ja zeker maar we willen ook even weten wat er allemaal dit jaar nog gaat komen vanuit Evolution.

We proberen zo veel mogelijk weer aan te kopen wat uitverkocht is en wat er nog is op voorraad bij de importeurs op dit moment.
De boxen Pangu zijn helaas ook op bij de importeur dus wat ik nu nog heb is ook het laatste 2016.

Verder geldt voor de outlet OP=OP deze wordt niet meer aangevuld.

Vriendelijke groet,

Dennis

Meteen maar insane ingekocht met nog wat andere cakes. Blijft verslavend al die acties. Almere haven super shop, goed in communicatie en mooie uitbreiding van producten. Vooral zo doorgaan.

Gr

Zo mijn eerste bestelling van het jaar gedaan! De kop is er af...
Mooie aanbiedingen! Ben erg benieuwd wat er na de zomer allemaal bij komt. Vooralsnog ga ik de de 19 shots! Brasilian, fairytail en platinum assortimenten zijn alvast binnen.

Eerste bestelling van het jaar geplaatst, en wel hier! Was afgelopen jaar goed bevallen.

Smashbox II en Fairytail Assortiment zijn in de pocket!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan