Red Club [Uitloop 2017]

Dat rode ghost effect is echt om van te smullen. Dit moet in de collectie komen! Een verbeterpuntje is het tempo. Deze moet wat mij betreft zo langzaam gaan dat het ghost effect exclusiviteit in de lucht geniet, of meerdere schoten maar dan wel synchroon.

Ik vind dit ook een topper hoor met het ghost effect. Ik vind alleen dat de meegeschoten willows kleine boeketjes hebben of lijkt dit maar zo. ?

Heeft iemand deze cake nog meegemaakt afgelopen jaarwisseling? Hoe waren je ervaringen?
Vind dit echt een topcake eigenlijk!

Ik heb het even voor hem gedaan :wink:

kan trouwens ook direct:
[video ] dan het volledige linkje plaatsen

en dan [/video ]

(zonder de spaties :D )

en jullie maken de gebruikers die met een mobieltje meelezen/meekijken extra gelukkig als jullie de S van httpS:// weghalen...

Laatst bewerkt door een moderator:
Dank voor de tips heren. Het embedden lukt me altijd wel. Ik was alleen niet zeker of het met een time stamp ook zou werken, vandaar dat ik op safe ging. De Red Clubs beginnen op 2:07.

Nog een dingetje. Op de verpakking stond dat de cake een reservelont heeft, maar ik heb die niet kunnen vinden. Ik ben benieuwd of dat voor alle cakes in deze lijn geldt, want dit jaar wil ik een projectje met meerdere cakes uit deze lijn maken.

Deze cake is echt gaaf, maar wel aan de snelle kant. Met een lager tempo komt het effect beter tot zijn recht denk ik. Ondanks dat staat hij nog wel ergens bovenaan in de verlanglijst.

Ik heb deze twee jaar geleden gehad, en het is een van de cakes die me echt is bijgebleven. Prachtig uitgevoerd ghost effect, echt een hele mooie bak. jammer dat ie eruit gaat...

Back
Bovenaan