Tokyo Gold Box [Uitloop]

aasamember

VWC lid
Artikelnummer: 1846
Artikelnaam: Tokyo Gold Box
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 800 gram
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: Cake 1: Rode staarten tot rode parels met gouden glitter.
Cake 2: Groene staarten tot gouden willow met rode glitter.
Cake 3: Groene staarten tot gouden spider met lemoen gele sterren.
Cake 4: Blauwe staarten tot brocade crown en blauwe staarten tot flower crown.

Tijdsduur: 108 seconden
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 79,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

Bekijk bijlage 24785

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens Vuurwerkexpert zit er 2kg kruit in..dat zeggen ze op facebook en op hun website staat 800gram...

Ook zal hij bij de meeste winkels van 79,95 voor 59,95 zijn als het net als het filmpje is lijkt het me een goeie deal. Dus ik ben huiverig krijg je weer zo'n Katan actie met 4ever box.

Link naar de deal

tsja, ik vind het wel een mooi boxje als je hem voor die aanbiedingsprijs kan krijgen. wel raar dat de winkel er iets anders bij zet?!

tsja, ik vind het wel een mooi boxje als je hem voor die aanbiedingsprijs kan krijgen. wel raar dat de winkel er iets anders bij zet?!

Het is Vuurwerkexpert zelf die de informatie beheert :p
Ze zeggen dat ze er het laten aanpassen.
Alle winkels zullen hem voor 59,95 verkopen trouwens.
Ik wacht een demo af.

ik heb de folder voor me neus maar dan denkt je wow wat een doos, maar de afmetingen zijn 26 x 26 x 14.
dat nou niet echt heel erg groot..

Moet toch haast een foutje zijn.. afmeting per cake misschien?

Mwoah, 26cm is grofweg 2,6cm per tube. Dat is best nog wel aardig toch? Hij zal denk ik hetzelfde formaat hebben als de Springwind van Feilong. Niet heel groot.. Maarja, formaat zegt tegenwoordig niet alles.

Nou, hier zit zeker geen 2 kilo kruit in.
Maar als het maar 800 gram is, moet ik zeggen dat de uitwerkingen heel knap zijn!

Net gezien bij Vechtweelde, maar ik had er toch meer van verwacht op grond van de filmpjes.
Met name de eerste cake heeft wel hele magere boeketjes.
De tweede is al wat beter, en de laatste twee cakes zijn oké.
Maar alles bij elkaar voor mij nét te weinig om 'm aan te schaffen.
Desondanks voor 60 euro niet slecht!

Mwah, Tokyo Gold is nieuw, dus 't is niet zo gek dat je die nog niet hebt gehad.
Ik heb 'm inmiddels wel gezien en had 'm al besteld, maar ik heb 'm laten schrappen omdat ik hem te mager vond.
Hexagon heeft veel grotere boeketten en is wat mij betreft de betere keus.

Als er echter om klokslag 12 uur om je heen allerlei grote lawaaibakken worden afgestoken dan zou ik persoonlijk even wachten, want beide boxen die je noemt zijn slechts in bescheiden mate met decibellen uitgerust, als je begrijpt wat ik bedoel.

Thanks jongens voor het advies! Wat vuurwerk van de buren betreft maak ik me weinig zorgen; ik ben in de straat degene die koopt, bouwt en afsteekt :). Ik heb deze twee dozen gekozen voor in het prille begin zeg maar. Ik begin mijn show dit jaar extreem klein en eindig groots, althans; dat is de bedoeling :)

Back
Bovenaan