Alles wat betreft Darten

Hmmm oke, wist niet dat ze dat bewust doen. Bij de PDC is weer een ander uiterste idd. Maar marketing technisch heeft de PDC het iig een stuk beter voor elkaar.

Zolang het met hem mee zit is het een prima kerel. Maar wanneer er ook maar iets tegen zit dan is alles afschuwelijk. RTL7 is een goede weg in geslagen door de rechten van de PDC weer te verlengen met 3 jaar, maar kom dan ook met goede analisten in de studio. Die Koert Westerman is toch ook een ongelofelijke droogkloot. Alleen al die stem...

Haha, tsja, meningen verschillen! Ik vind Koert heerlijk. Beetje ouwehoeren op TV. Ook Vd Voort vind ik altijd nuchter en realistisch. En als het tegenzit, tsja, dan is iedereen niet te genieten. Vind hem beter in de studio dan zon Scholten, die zelfingenomen langnek.

Die Frank Verhoeven die ze op de middagpartijen zetten bij de PDC, die is pas irritant! Probeert het met zijn stem spannend te maken op de verkeerde momenten terwijl hij geen bal van darten af weet. Die moeten ze lekker weer op de rally verslagen zetten.

Tis denk ik op 1 hand te tellen wie de stap van de BDO naar de PDC kunnen maken en het niveau aankunnen uiteindelijk.

Ik vind van der voort wel aardig in ze analyse. Scholten is bij vlagen maar die stompe kan ik niet echt serieus nemen.

Die Frank Verhoeven die ze op de middagpartijen zetten bij de PDC, die is pas irritant! Probeert het met zijn stem spannend te maken op de verkeerde momenten terwijl hij geen bal van darten af weet. Die moeten ze lekker weer op de rally verslagen zetten.

Inderdaad, die vent is écht zwaar vervelend. Zegt ook vaak dingen die niet kloppen trouwens.

Ik vind van der voort wel aardig in ze analyse. Scholten is bij vlagen maar die stompe kan ik niet echt serieus nemen.

Van der Voort vind ik ook realistisch overkomen met zijn commentaar. Van Scholten ben ik niet echt gecharmeerd en over the matchstick heb ik eigenlijk helemaal geen goed woord over, ik denk dat hij bet weer op de tram moet gaan zitten :D

Van der Voort vind ik ook realistisch overkomen met zijn commentaar. Van Scholten ben ik niet echt gecharmeerd en over the matchstick heb ik eigenlijk helemaal geen goed woord over, ik denk dat hij bet weer op de tram moet gaan zitten :D

Ik luister liever naar Stompé dan naar Scholten eerlijk gezegd. Die Scholten komt zo betweterig over.. Vind Stompé altijd wel realistisch in zijn commentaar.

Op de Lakeside vanmiddag waren Noppert en Veenstra oppermachtig! Hoogste gemiddelde van het toernooi zo ver voor die twee. Volgens mij spelen ze morgen tegen elkaar. Daarna moest Wesley Harms maar die ging er kansloos vanaf.

Nu Dobromyslova, wat een vrouw! Over een week of wat moet ze bevallen haha.

Vanmiddag 2 heerlijke partijen op Lakeside! 13:30 Scott Mitchell - Geert de Vos en 15:45 Jeff Smith - Martin Adams!

Helaas geen Noppie, maar wel een leuke finale gezien! Prima prestatie van Noppert, 1e keer gelijk de runner-up. Durrant een goed toernooi gespeeld.

Back
Bovenaan