Zena Mayhem [Uitloop 2023]

Bij topvuurwerkbreda krijg je 15 % korting en dan heb je hem voor 72 euro. Voor de rest zou ik het niet weten. Haokan had in Juli een geweldige actie en stond hij te koop voor 47 euro en was binnen 2 min uitverkocht....

Heb er 1 op de kop weten te tikken voor €44,95 bij Rowy :D weliswaar besteld op 6 oktober maar toch. Ik zie er naar uit

Dat wordt genieten nathanael, zeker voor die prijs :D

Hier nog een straatfilmpje van afgelopen jaarwisseling, prima blokje:

Top box, zeker voor die 45 euro onovertroffen. Cake 4 had er bij mij zin in. Die ging volle bak en heel snel. Heerlijke crackling wolken daarin. Wel is de versie van deze cake in de revolution nog een tandje beter.

De blinker boeketten in de eerste cake klapten echt hard. Indrukwekkend voor 25mm.

Laatst bewerkt:
Ik stond echt versteld! Wauw! Ik had hem 3 jaar terug al eens maar was vergeten dat hij zo goed was. Prachtig :D en dat voor 45 euro

deze ging ook lekker dit jaar, helaas een foutje gemaakt met doorlonten waardoor de laatste cake niet afging.

Ik heb volgens mij 3x dezelfde cake gekregen, en gingen er ook nog eens 2 tegelijk af, maar wat maakte dit het vet! Filmpje volgt...

Deze box 3x verwerkt in mijn show. Ben er erg tevreden over. Geprobeerd om ze te combineren met andere cakes. o.a. De combinatie Cake 2 met de Joy Ride van Wolff was een perfecte combo kwa spinners en en boeket/burst verhouding.

WAT EEN CAKEBOX! Volgens mijn vrienden het mooiste NL siervuurwerk. Had 2x cake 3 maar was een waar spektakel. Helemaal met een mooie freakactie. Dit jaar maar de zena cakebox en triumph uitproberen!

Prachtige box weer met veel variatie en lekker tempo. Alleen jammer dat de glitter/blink uit de 2016 is gehaald in cake 4 en ook cake 2 had minder kleurvariatie. Maar ondanks alles wat hij wel weer dik dit jaar.

Pfoe, deze is er niet beter op geworden zeg...op de laatste 2 filmpjes is het echt een slap aftreksel van wat het was. Zeker op het filmpje van ImmSamuel ziet het er niet best uit, spinning tails naar crackling ipv mooie multicolor met blink...

Back
Bovenaan